Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 190 χλστ. δίνει τη δυνατότητα στο EcoSport να κινηθεί ως ένα βαθμό και μακριά από την άσφαλτο. H απουσία ρεζέρβας επιδρά αποτρεπτικά πάντως.

Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 190 χλστ. δίνει τη δυνατότητα στο EcoSport να κινηθεί ως ένα βαθμό και μακριά από την άσφαλτο. H απουσία ρεζέρβας επιδρά αποτρεπτικά πάντως.

Στο δρόμο: Στιβαρό και ικανό

(13/12/2016)

Το πρώτο που εκτιμάς καθισμένος στο κάθισμα του Ford EcoSport είναι η πανοραμική ορατότητα, προς τα εμπρός τουλάχιστον, μιας και οι φαρδιές εμπρός και πίσω κολώνες δημιουργούν «τυφλά» σημεία. Από εκει και πέρα μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν γρήγορα διαπιστώνεις πως το EcoSport απέχει από το Fiesta σε ότι αφορά τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, κάτι το οποίο ως ένα βαθμό είναι αναμενόμενο λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος (και κατά συνέπεια του υψηλότερου κέντρου βάρους) και των μεγαλύτερων διαδρομών της ανάρτησης (με γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω). Ακόμη και έτσι όμως το EcoSport, έχει το περισσότερο οδηγικό ενδιαφέρον στην κατηγορία του. Προφανώς, το χαμήλωμα κατά 10 χλστ. και το σφίξιμο της ανάρτησης της αναβαθμισμένης έκδοσης που παράγεται πλέον, έπιασε τόπο. Η κύλιση είναι σφιχτή σε χαμηλές ταχύτητες. Η λειτουργία γίνεται καλύτερη όσο πιο γρήγορα πας και σε συνδυασμό με το χαμηλό επίπεδο θορύβου, την στιβαρότητα του αμαξώματος και την απουσία τριγμών, το EcoSport σε κρατάει φρέσκο στο ταξίδι. Το τιμόνι είναι άμεσο και έχει σωστό βάρος, χωρίς κορυφαία αίσθηση, αλλά σου εμπνέει σιγουριά σε συνδυασμό με το ακριβές μπροστινό σύστημα. Παράλληλα, οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι υπερβολικές παρά τα 190 χλστ. από το έδαφος και το πίσω μέρος δύσκολα θα γλιστρήσει. Όταν το παρακάνεις έχει τυπικά υποστροφική συμπεριφορά και αν χρειαστεί το ESP αναλαμβάνει δράση και ξεμπερδεύεις εύκολα. Την ίδια στιγμή οι μικρές του διαστάσεις και η στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας το καθιστούν ιδιαίτερα ευκολοδήγητο στην πόλη (π.χ. κύκλος στροφής: 10,6 μέτρα) και παράλληλα, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος δίνει την ευκαιρία στο EcoSport να διαχειρίζεται χωρίς προβλήματα, λακκούβες, σαμαράκια και πεζοδρόμια. Τα φρένα μπορεί να μην ενθουσιάζουν με τις προδιαγραφές τους (ταμπούρα πίσω), ωστόσο στην πράξη είναι αποτελεσματικά και δεν έδειξαν να κουράζονται εύκολα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw