Οι εντολές του οδηγού μεταφέρονται αμεσότατα στο δρόμο μέσω του τιμονιού και της σφιχτής ανάρτησης του ST-Line, με την όλη διαδικασία να χαρακτηρίζεται σπορ και ιδιαίτερα ευχάριστη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι εντολές του οδηγού μεταφέρονται αμεσότατα στο δρόμο μέσω του τιμονιού και της σφιχτής ανάρτησης του ST-Line, με την όλη διαδικασία να χαρακτηρίζεται σπορ και ιδιαίτερα ευχάριστη.

Oδική συμπεριφορά: Οσο σπορ χρειάζεται

49.007 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2017)

Mε την οδική συμπεριφορά των Fiesta από τις βασικές κι όλας εκδόσεις τους να αποτελούν σημείο αναφοράς για την μικρή κατηγορία, το ST-Line δεν ήθελε πολύ για να καταφέρει να γίνει ακόμα πιο ξεχωριστό. Η ανάρτηση έχει σφίξει σε ρύθμιση και έχει «κατεβάσει» το αμάξωμα κατά 10 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος. Ετσι, το Fiesta ST-Line θα στρίψει αποτελεσματικά και ενίοτε θεαματικά με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το άμεσο τιμόνι. Η ανάρτηση δεν κουράζει παρά το γεγονός ότι είναι σφιχτή, ωστόσο σε συνδυασμό με τα χαμηλοπρόφιλα (45άρια) ελαστικά έχει «χαλάσει» αρκετά η ποιότητα κύλισης σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
test center