Σφιχτή ανάρτηση, κοφτερό τιμόνι, μεγάλα περιθώρια 
πρόσφυσης και δυνατότητα να παίξεις με την ουρά, 
τα χαρακτηριστικά του Ford Fiesta ST στο δρόμο.

Σφιχτή ανάρτηση, κοφτερό τιμόνι, μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και δυνατότητα να παίξεις με την ουρά, τα χαρακτηριστικά του Ford Fiesta ST στο δρόμο.

Οδική συμπεριφορά: Εθιστικό

45.316 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2015)

Επαναλαμβάνουμε τον τίτλο της δοκιμής, γιατί αυτό είναι το νέο Ford Fiesta ST. Ένας μικρός πύραυλος εδάφους-εδάφους που σου ανεβάζει την αδρεναλίνη στροφή με στροφή και βελτιώνει την οδηγική σου αυτοπεποίθηση λεπτό προς λεπτό. 
Πιο χαμηλό κατά 15 χλστ. από τα συμβατικά αδέλφια του, με πιο σφιχτή ανάρτηση, ένα πολύ γρήγορο τιμόνι που απαιτεί την εξοικείωση ενός λιγότερου έμπειρου οδηγού (2,3 στροφές), με ηλεκτρονικό Σύστημα eTVC που συνδυάζεται με το διαφοροποιημένο ESP προσομοιώνοντας τη λειτουργία ενός μηχανικού μπλοκέ, με ESP που, για πρώτη φορά, ενεργοποιείται και απενεργοποιείται σε τρία στάδια (On, Off και Sport). Μάλιστα, στην τελευταία επιλογή σε αφήνει παίξεις με την ουρά του ανεβάζοντας  τα επίπεδα της οδηγικής ευχαρίστησης… Με λίγα λόγια, λοιπόν, το Fiesta ST είναι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για την πίστα. Και την καλή άσφαλτο, θα συμπληρώσουμε, καθώς οι ανωμαλίες του δρόμου γίνονται αισθητές είτε σε γρήγορους, είτε σε αστικούς ρυθμούς. Από την άλλη όμως, ο υποψήφιος αγοραστής του είναι συνειδητοποιημένος από πριν…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw