Ο ισχυρότερος EcoBoost made by Cosworth
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ισχυρότερος EcoBoost made by Cosworth

(13/10/2016)

Ford και Cosworth ξαναενώνουν τις δυνάμεις τους μετά από πολλά χρόνια για την βελτίωση του κινητήρα EcoBoost του Focus RS Mk III. Ο κινητήρας αυτός είναι ο γνωστός μας και από την Mustang, χωρητικότητας 2,3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 350 ίππους στην περίπτωση του RS με 440 Nm ροπής (470 στο overboost) τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ. Οι βελτιώσεις από την Cosworth αφορούν στο νέο καπάκι, τα νέα χιτώνια κυλίνδρων, τη νέα τουρμπίνα twin-scroll, το μεγαλύτερο intercooler, το ψυγείο λαδιού και το νέο σύστημα εισαγωγής και εξάτμισης, με το τελευταίο να είναι και εκείνο που αναλαμβάνει να δημιουργεί τα ακουστικά ερεθίσματα για την συνέχεια. Στην πράξη το κινητήριο σύνολο του Focus RS Mk III έχει πολύ καλή απόκριση και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ η απόδοσή του είναι ιδιαίτερα γραμμική με αποτέλεσμα να μην αντιλαμβάνεσαι τους 350 ίππους του, αλλά από την άλλη μέσω αυτής της γραμμικότητάς του επωφελείται η οδική του συμπεριφορά, όπως θα δούμε παρακάτω. 


Ο ήχος που παράγει τόσο το μοτέρ (μέσω του sound symposer και των ηχείων) όσο και οι εξατμίσεις με τα ενσωματωμένα κλαπέτα, είναι εθιστικός και η πολύ καλά εκτελεσμένη σπορ συνταγή συμπληρώνεται από τον θετικό στο κούμπωμα επιλογέα με την σφιχτή κλιμάκωση. Οι επιδόσεις είναι αντάξιες των τεχνικών του προδιαγραφών με 4,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική 266 χλμ./ώρα, ενώ και οι ρεπρίζ εντυπωσιάζουν. Η κατανάλωση εννοείται πως δεν αποτελεί ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του Focus RS, με αυτή να ξεπερνά άνετα τα 12,0 λτ./100 χλμ. με προσεκτική οδήγηση, κάτι που σε συνδυασμό με το μικρό ρεζερβουάρ, οδηγεί σε συχνές επισκέψεις στο βενζινάδικο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
skoda