Εύρωστος από χαμηλά, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και κυρίως οικονομικός ο νέος 1,5 TCDi με τα 120 άλογα και τα 270 Nm ροπής.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εύρωστος από χαμηλά, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και κυρίως οικονομικός ο νέος 1,5 TCDi με τα 120 άλογα και τα 270 Nm ροπής.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Κερδίζει σε ρεπρίζ, χάνει σε οικονομία

(11/10/2016)

Με 120 άλογα και 270 Nm ροπής στις 1.750-2.000 σ.α.λ. ο 1,5 TDCi είναι ένας από τους καλύτερους turbodiesel, που κυκλοφορούν. Ακούγεται λίγο, έχει άφθονη ροπή, τραβά από χαμηλά και το κυριότερο δεν καίει πολύ.  Η έκδοση Εconetic είναι πιο οικονομική βέβαια, αφού στις μετρήσεις μας η μέση τιμή της ήταν στα 5,9 λτ./100 χλμ., ενώ η απλή έκδοση ήταν στα 6,3 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, η έκδοση Econetic καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα 135 χλμ./ώρα, όταν η απλή είναι στα 132 χλμ./ώρα. Από την άλλη, η κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης έχει τονίσει τις ρεπρίζ και έτσι το Mondeo κινείται πιο άνετα. Για παράδειγμα, τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η έρχονται σε 8,8ΆΆ και 12,5ΆΆ (9,0ΆΆ και 13,9ΆΆ αντίστοιχα στην έκδοση Econetic) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 6η έρχονται σε 12,5ΆΆ και 16,3ΆΆ δλ (12,7ΆΆ και 17,0ΆΆ στην Econetic). To 0-100 από την άλλη γίνεται σε 12,1ΆΆ αντί 11,4ΆΆ. H έκδοση Econetic έχει χάσει ούτως ή άλλως το πλεονέκτημα της μη καταβολής τελών κυκλοφορίας (99 γρ. CO2/χλμ.), όταν η απλή έκδοση εμφανίζει 109 γρ. CO2/χλμ.


Δείτε τον αναλυτικό πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Δείτε τον αναλυτικό πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw