Εύρωστος από χαμηλά, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και κυρίως οικονομικός ο νέος 1,5 TCDi με τα 120 άλογα και τα 270 Nm ροπής.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Κερδίζει σε ρεπρίζ, χάνει σε οικονομία
(11/10/2016)
Με 120 άλογα και 270 Nm ροπής στις 1.750-2.000 σ.α.λ. ο 1,5 TDCi είναι ένας από τους καλύτερους turbodiesel, που κυκλοφορούν. Ακούγεται λίγο, έχει άφθονη ροπή, τραβά από χαμηλά και το κυριότερο δεν καίει πολύ. Η έκδοση Εconetic είναι πιο οικονομική βέβαια, αφού στις μετρήσεις μας η μέση τιμή της ήταν στα 5,9 λτ./100 χλμ., ενώ η απλή έκδοση ήταν στα 6,3 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, η έκδοση Econetic καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα 135 χλμ./ώρα, όταν η απλή είναι στα 132 χλμ./ώρα. Από την άλλη, η κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης έχει τονίσει τις ρεπρίζ και έτσι το Mondeo κινείται πιο άνετα. Για παράδειγμα, τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η έρχονται σε 8,8ΆΆ και 12,5ΆΆ (9,0ΆΆ και 13,9ΆΆ αντίστοιχα στην έκδοση Econetic) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 6η έρχονται σε 12,5ΆΆ και 16,3ΆΆ δλ (12,7ΆΆ και 17,0ΆΆ στην Econetic). To 0-100 από την άλλη γίνεται σε 12,1ΆΆ αντί 11,4ΆΆ. H έκδοση Econetic έχει χάσει ούτως ή άλλως το πλεονέκτημα της μη καταβολής τελών κυκλοφορίας (99 γρ. CO2/χλμ.), όταν η απλή έκδοση εμφανίζει 109 γρ. CO2/χλμ.
Δείτε τον αναλυτικό πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου.
Η μεσαία κατηγορία έχει πεθάνει στην Ελλάδα. Μόνο μικρά πλέον και άντε κανα μικρομεσαίο με το ζόρι. Λογικό άλλωστε αφού για έναν κουβά στυλ Opel Corsa θες από 16000 ευρώ και οι μισθοί ξεκινούν από 420 ευρώ.
Πέρασαν οι εποχές που με ένα απλό Mondeo mk3 1,8 μπορούσες να μπεις στις στροφές όπως ήθελες και να πηγαίνεις στην εθνική με 210 βιδωμένος στο δρόμο... Φτάνοντας στο σήμερα έγινε πολιτισμένο, πολυτελές κρατώντας μόνο ένα άρωμα από τη "τρελή" οδική συμπεριφορά του παρελθόντος... Ελπίζω να τα πάει καλά γιατί παραμένει ένα από τα καλύτερα στη κατηγορία του!!!
OTAN MILAME GIA TH MESAIA KATEGORIA (MONDEO,PASSAT,INSIGNIA K.L.P)DEN ENOITE KINITIRA KATO TON 2000 CC.AKOMA KAI TO GOLF 5 POU EXO TORA EXEI KINITIRA BENZINA 2000 CC AGORAZMENO STI GERMANIA.
Η μεσαία κατηγορία έχει πεθάνει στην Ελλάδα. Μόνο μικρά πλέον και άντε κανα μικρομεσαίο με το ζόρι. Λογικό άλλωστε αφού για έναν κουβά στυλ Opel Corsa θες από 16000 ευρώ και οι μισθοί ξεκινούν από 420 ευρώ.
Πέρασαν οι εποχές που με ένα απλό Mondeo mk3 1,8 μπορούσες να μπεις στις στροφές όπως ήθελες και να πηγαίνεις στην εθνική με 210 βιδωμένος στο δρόμο... Φτάνοντας στο σήμερα έγινε πολιτισμένο, πολυτελές κρατώντας μόνο ένα άρωμα από τη "τρελή" οδική συμπεριφορά του παρελθόντος... Ελπίζω να τα πάει καλά γιατί παραμένει ένα από τα καλύτερα στη κατηγορία του!!!
OTAN MILAME GIA TH MESAIA KATEGORIA (MONDEO,PASSAT,INSIGNIA K.L.P)DEN ENOITE KINITIRA KATO TON 2000 CC.AKOMA KAI TO GOLF 5 POU EXO TORA EXEI KINITIRA BENZINA 2000 CC AGORAZMENO STI GERMANIA.