Τίποτε δεν έχει αλλάξει στην καμπίνα, που χαρακτηρίζεται από την ποιότητα και την high-tech προσέγγιση.
Eσωτερικό-Χώροι: Πάντα ποιοτικό και high-tech
(11/10/2016)
Tίποτε δεν έχει αλλάξει φυσικά στην καμπίνα των επιβατών, που συνδυάζει την ποιότητα με τον υψηλό τεχνολογικό χαρακτήρα. Ξεχωρίζουν οι μεγάλες ψηφιακές οθόνες του πίνακα οργάνων και του ηχοσυστήματος, που παίζουν το ρόλο τους στη δημιουργία μιας πολυτελούς, αλλά και high-tech εικόνας.
Το ταμπλό με τις ευθείες σχεδιαστικές γραμμές «ντύνεται» στο ανώτερο κυρίως τμήμα του με μαλακό στην υφή υλικό και το συνολικό φινίρισμα δίνει μια premium αίσθηση εσωτερικό. Η συναρμογή όλων των υλικών είναι και αυτή προσεγμένη, χωρίς να λείπουν όμως και κάποιες αστοχίες.
Ο οδηγός από την πλευρά του απολαμβάνει πολύ καλή θέση οδήγησης πλήρους ρυθμίσεων (και για τη μέση), με το κάθισμα να παρέχει πολύ καλή στήριξη και εξαιρετική άνεση. Η προς τα πίσω ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη πάντως. Αντίστοιχα πλήρους ρυθμίσεων είναι και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Oι τρεις διαφορετικές απεικονίσεις του πίνακα οργάνων με τα τρία υπομενού, απαιτούν λίγο παραπάνω χρόνο εξοικείωσης.
Κορυφαία ευρυχωρία
Οδηγώντας και αυτή την έκδοση του Mondeo θυμηθήκαμε πόσο ευρύχωρο είναι ακόμα και για 5 ενήλικες και τις αποσκευές τους. Στην όλη πρακτικότητα του χώρου εντάσσεται και το πολύ μεγάλο άνοιγμα της πόρτας του πορτ-μπαγκάζ στην 5θυρη έκδοση της δοκιμής μας (ανοίγει μαζί με το τζάμι). Ως έξτρα προσφέρεται και ηλεκτρική λειτουργία της πίσω πόρτας, ενώ στην καμπίνα υπάρχουν πολλές θέσεις για μικροαντικειμένα.
Η πίσω 5η πόρτα διευκολύνει τη φόρτωση. Στις ακριβές εκδόσεις λειτουργεί ηλεκτρικά.
Η μεσαία κατηγορία έχει πεθάνει στην Ελλάδα. Μόνο μικρά πλέον και άντε κανα μικρομεσαίο με το ζόρι. Λογικό άλλωστε αφού για έναν κουβά στυλ Opel Corsa θες από 16000 ευρώ και οι μισθοί ξεκινούν από 420 ευρώ.
Πέρασαν οι εποχές που με ένα απλό Mondeo mk3 1,8 μπορούσες να μπεις στις στροφές όπως ήθελες και να πηγαίνεις στην εθνική με 210 βιδωμένος στο δρόμο... Φτάνοντας στο σήμερα έγινε πολιτισμένο, πολυτελές κρατώντας μόνο ένα άρωμα από τη "τρελή" οδική συμπεριφορά του παρελθόντος... Ελπίζω να τα πάει καλά γιατί παραμένει ένα από τα καλύτερα στη κατηγορία του!!!
OTAN MILAME GIA TH MESAIA KATEGORIA (MONDEO,PASSAT,INSIGNIA K.L.P)DEN ENOITE KINITIRA KATO TON 2000 CC.AKOMA KAI TO GOLF 5 POU EXO TORA EXEI KINITIRA BENZINA 2000 CC AGORAZMENO STI GERMANIA.
Η μεσαία κατηγορία έχει πεθάνει στην Ελλάδα. Μόνο μικρά πλέον και άντε κανα μικρομεσαίο με το ζόρι. Λογικό άλλωστε αφού για έναν κουβά στυλ Opel Corsa θες από 16000 ευρώ και οι μισθοί ξεκινούν από 420 ευρώ.
Πέρασαν οι εποχές που με ένα απλό Mondeo mk3 1,8 μπορούσες να μπεις στις στροφές όπως ήθελες και να πηγαίνεις στην εθνική με 210 βιδωμένος στο δρόμο... Φτάνοντας στο σήμερα έγινε πολιτισμένο, πολυτελές κρατώντας μόνο ένα άρωμα από τη "τρελή" οδική συμπεριφορά του παρελθόντος... Ελπίζω να τα πάει καλά γιατί παραμένει ένα από τα καλύτερα στη κατηγορία του!!!
OTAN MILAME GIA TH MESAIA KATEGORIA (MONDEO,PASSAT,INSIGNIA K.L.P)DEN ENOITE KINITIRA KATO TON 2000 CC.AKOMA KAI TO GOLF 5 POU EXO TORA EXEI KINITIRA BENZINA 2000 CC AGORAZMENO STI GERMANIA.