Η ποιότητα κύλισης είναι απρόσμενα καλή, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι αποκομμένο από το δρόμο.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ποιότητα κύλισης είναι απρόσμενα καλή, χωρίς όμως το αυτοκίνητο να είναι αποκομμένο από το δρόμο.

Test: Ford Mustang 2,3

(22/1/2016)

Πιο ευρωπαϊκή από ποτέ και με 317 άλογα από τον «μικρό» 2,3 turbo κινητήρα, η Mustang καλπάζει στα χνάρια του μύθου, που έκτισαν οι προκάτοχοί της. Καίμε τα λάστιχα της στην πρώτη εν Ελλάδι δοκιμή!

+ Χαρακτήρας, σχεδίαση, επιδόσεις, κράτημα και οδική συμπεριφορα, value for money, 5 χρόνια εγγύηση.
- Κατανάλωση υπό πίεση, αίσθηση τιμονιού γύρω από την ευθεία
What`s new
-4κύλινδρος 2,3 EcoBoost με 317 άλογα
-Μυώδης σχεδίαση
-Πιο ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα
-Στάνταρ Perfomance πακέτο και μπλοκέ διαφορικό
-Selectable Drive για διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας
-Track Apps για τηλεμετρία και χρήση στην πίστα
-Με 44.000 ευρώ
Αν δεν σου αρέσει να είσαι το κέντρο του ενδιαφέροντος έχεις ένα μικρό πρόβλημα πίσω από το τιμόνι της νέας Ford Mustang: Κεφάλια γυρίζουν, κοπέλες μουτρώνουν στα αγόρια τους, που τις αγνοούν για σένα, (αν δεν συνοδεύονται κοιτάνε αυτές μην ανησυχείς), άλλοι εποχούμενοι βγάζουν τα κινητά για να σε φωτογραφίσουν και ουκ ο λίγες φορές ακούς στα φανάρια «wow, ωραίο αμάξι ρε φίλε». 
Τίποτε όμως δεν είναι τυχαίο. Εδώ και 50 χρόνια η Ford Mustang έχει κτίσει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, το δικό της μύθο και αυτός με τη σειρά του έχει γεμίσει τα οδηγικά όνειρα των οπαδών του «Αll American Μuscle». H Mustang δημιούργησε την κατηγορία των αμερικάνικων «pony-cars», δηλαδή των προσιτών (για τα αμερικάνικα δεδομένα) σπορ κουπέ με μακρύ καπό και κοντό πίσω μέρος. 
Μετά την Mustang προέκυψαν μοντέλα, όπως η Chevrolet Camaro, η Pontiac Firebird και το Dodge Challenger. Μετά από 9.000.000 πωλήσεις, η Ford Mustang 6ης γενιάς έρχεται για να αποτελέσει και την πρώτη Mustang που θα κυκλοφορήσει επίσημα στην Ευρώπη. 
All American MuscleΔημιούργημα του Βρετανού υπεύθυνου σχεδιασμού της Ford, Mορέι Κάλουμ, η νέα Mustang έρχεται να «παντρέψει» τις κλασσικές αναλογίες με το σύγχρονο design σε ένα μυώδες και εντυπωσιακό «πακέτο». Με μήκος 4.748 χλστ., η Mustang είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο, όντας 158 χλστ. μακρύτερη από το Audi A5 και 146 χλστ. από την BMW Σειρά 4. Η οροφή διατηρεί το χαμηλό της ύψος (1.381 χλστ.), την ίδια στιγμή που το πλάτος παραμένει ιδιαίτερα αυξημένο φτάνοντας στα 1.916 χλμ. Φαρδιά, πλατιά, με ένα καπό ΝΑ (με το συμπάθιο) και με την επιβλητική μάσκα είναι λογικό η Mustang να «κλειδώνει» τα βλέμματα. H επιθετικότητα του μοντέλου τονίζεται από τα λεπτά μπροστινά φώτα και φυσικά από τις έντονες νευρώσεις του καπό. Ειδικά για την Ευρώπη υπάρχουν φώτα ημέρας ενσωματωμένα στους προβολείς ομίχλης, πίσω φώτα με διάφανο κάλυμμα, πίσω φως ομίχλης ενσωματωμένο στη θέση του φωτός για την όπισθεν, ενώ ειδικής σχεδίασης είναι οι πλευρικοί καθρέπτες, που είναι παράλληλα θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι.
Η θέα της Mustang είναι ψαρωτική, από όποια πλευρά και να την κοιτάξεις. Γεμίζει το μάτι βρε παιδί μου. Βέβαια, αν ψαρώνεις μια φορά κοιτώντας την Mustang μέρα, τότε το βράδυ ψαρώνεις επί δύο, όταν μέχρι να κλειδώσει ο οδηγός, ο «Mustang Projector», που υπάρχει σε κάθε πλευρικό καθρέφτερη, προβάλει το -σήμα κατατεθέν- άγριο άλογο Μάστανγκ, στο δρόμο! Κάποιοι ίσως το θεωρήσουν υπερβολικό, εμείς όμως αυτό το έξυπνο τρικ το λατρέψαμε.
Θρύλος σε λογική τιμήΕντάξει, οι καιροί είναι δύσκολοι, σίγουρα 44.000 ευρώ ακούγονται πολλά για τους περισσότερους, αλλά αν βάλεις κάτω τα πράγματα θα δεις πως η Mustang επωφελείται από το μικρό για τα αμερικάνικα δεδομένα κυβισμό του κινητήρα και βγαίνει σε μια λογική τιμή, στην οποία περιλαμβάνεται πλήρης εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, καθώς και το σπορ πακέτο EcoBoost Perfomance Pack. Αυτό, εκτός από κάποια διακοσμητικά, περιλαμβάνει και ουσιαστικά στοιχεία, όπως μπλοκέ διαφορικό, πιο «κοντό» διαφορικό, ζάντες 19 ιντσών, αναβαθμισμένο σύστημα φρένων, σπορ ανάρτηση, σπορ ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά συστήματα και μπροστινή μπάρα θόλων.

Κλασσική πόζα για μία Mustang. Δεν μπορείς να της αντισταθείς.

Κλασσική πόζα για μία Mustang. Δεν μπορείς να της αντισταθείς.

Toyota
test center