Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι γρήγορο στις αλλαγές και  εκμεταλλεύεται το μέγιστο από τον κινητήρα ανά πάσα στιγμή. Η κατανάλωση στην πράξη ανέρχεται περίπου στα 6,5 λτ./100 χλμ. με αρκετ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι γρήγορο στις αλλαγές και εκμεταλλεύεται το μέγιστο από τον κινητήρα ανά πάσα στιγμή. Η κατανάλωση στην πράξη ανέρχεται περίπου στα 6,5 λτ./100 χλμ. με αρκετή προσοχή στο γκάζι.

Κινητήρας-κιβώτιο: Οικονομία και άνεση

26.560 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2016)

Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής βρίσκεται ο νέος 1.000άρης, 3κύλινδρος, τούρμπο βενζινοκινητήρας της Volkswagen. Αυτός αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη έχει πολιτισμένη λειτουργία, δεν ενοχλεί με κραδασμούς, ενώ τα αποθέματα ροπής έρχονται από πιο χαμηλά και στις 2.000 σ.α.λ. έρχεται μία επιπλέον ώθηση. Στις υψηλότερες στροφές αρχίζει να δείχνει τα 1.000 κυβικά του. Αναφορικά με τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,7 δλ., νούμερο αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Περνώντας, τώρα, στο κομμάτι κιβώτιο, αυτό εκμεταλλεύεται στο μέγιστο τον κινητήρα επιλέγοντας την κατάλληλη σχέση ανά πάσα στιγμή. Μάλιστα, είναι γρήγορο στην επιλογή sport επιτρέποντάς σου να κινηθείς σβέλτα. Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση θα δεις την κατανάλωση να υπερβαίνει εύκολα τα διψήφια νούμερα. Με αρκετά συνετό γκάζι η κατανάλωση κυμαίνεται περίπου στα 6,5 λτ./100 χλμ., (από τα 4,3 που ανακοινώνει ο κατασκευαστής).


Tech info
Στον 1,0 TSI έχουν παρθεί ειδικά μέτρα μείωσης του βάρους και παράλληλα σωστής ζύγισης, ειδικότερα σε πιστόνια, θάλαμο και στρόφαλο, ώστε να μην απαιτείται η παρουσία άξονα εξισορρόπησης. Επίσης, μελέτη έχει γίνει στη θερμική διαχείρισή του με στόχο τη μείωση των εσωτερικών τριβών. Τέλος, έχει χρησιμοποιηθεί μια εξαιρετικά compact και ελαφριά τουρμπίνα, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι γρήγορο στις αλλαγές και  εκμεταλλεύεται το μέγιστο από τον κινητήρα ανά πάσα στιγμή. Η κατανάλωση στην πράξη ανέρχεται περίπου στα 6,5 λτ./100 χλμ. με αρκετή προσοχή στο γκάζι.

Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι γρήγορο στις αλλαγές και εκμεταλλεύεται το μέγιστο από τον κινητήρα ανά πάσα στιγμή. Η κατανάλωση στην πράξη ανέρχεται περίπου στα 6,5 λτ./100 χλμ. με αρκετή προσοχή στο γκάζι.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

NEO TRAFIC
moto