Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι γρήγορο στις αλλαγές και εκμεταλλεύεται το μέγιστο από τον κινητήρα ανά πάσα στιγμή. Η κατανάλωση στην πράξη ανέρχεται περίπου στα 6,5 λτ./100 χλμ. με αρκετή προσοχή στο γκάζι.
Κινητήρας-κιβώτιο: Οικονομία και άνεση
Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής βρίσκεται ο νέος 1.000άρης, 3κύλινδρος, τούρμπο βενζινοκινητήρας της Volkswagen. Αυτός αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη έχει πολιτισμένη λειτουργία, δεν ενοχλεί με κραδασμούς, ενώ τα αποθέματα ροπής έρχονται από πιο χαμηλά και στις 2.000 σ.α.λ. έρχεται μία επιπλέον ώθηση. Στις υψηλότερες στροφές αρχίζει να δείχνει τα 1.000 κυβικά του. Αναφορικά με τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,7 δλ., νούμερο αρκετά καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Περνώντας, τώρα, στο κομμάτι κιβώτιο, αυτό εκμεταλλεύεται στο μέγιστο τον κινητήρα επιλέγοντας την κατάλληλη σχέση ανά πάσα στιγμή. Μάλιστα, είναι γρήγορο στην επιλογή sport επιτρέποντάς σου να κινηθείς σβέλτα. Ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση θα δεις την κατανάλωση να υπερβαίνει εύκολα τα διψήφια νούμερα. Με αρκετά συνετό γκάζι η κατανάλωση κυμαίνεται περίπου στα 6,5 λτ./100 χλμ., (από τα 4,3 που ανακοινώνει ο κατασκευαστής).
Tech info
Στον 1,0 TSI έχουν παρθεί ειδικά μέτρα μείωσης του βάρους και παράλληλα σωστής ζύγισης, ειδικότερα σε πιστόνια, θάλαμο και στρόφαλο, ώστε να μην απαιτείται η παρουσία άξονα εξισορρόπησης. Επίσης, μελέτη έχει γίνει στη θερμική διαχείρισή του με στόχο τη μείωση των εσωτερικών τριβών. Τέλος, έχει χρησιμοποιηθεί μια εξαιρετικά compact και ελαφριά τουρμπίνα, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate.
Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι γρήγορο στις αλλαγές και εκμεταλλεύεται το μέγιστο από τον κινητήρα ανά πάσα στιγμή. Η κατανάλωση στην πράξη ανέρχεται περίπου στα 6,5 λτ./100 χλμ. με αρκετή προσοχή στο γκάζι.
Μισο λεπτο,20 χιλιαδες ευρω,για ενα χιλιαρι τρικυλινδρο,ποιον κοροιδευουν?
Ολα ωραια ολα καλα οταν αρχισει να βγαζει βλαβες τοτε να δω τι συμμαχος θα ειναι. τα τελευταια χρονια αυτο εχουν δειξει οι κινητηρες TSI. Δεν ειναι οι κινητηρες οι αξιοπιστοι οπως ηταν καποτε και με τις τωρινες συνθηκες θελουμε αμαξια οικονομικα και αξιοπιστα χωρις να υστερουν βεβαια και στους υπολοιπους τομεις
20000 ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΛΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ 115 ΑΛΟΓΑ Κ ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!! ΟΥΤΕ ΓΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 1000ΚΥΒΙΚΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΛΠ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΘΕ 3 Κ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΣΑΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΔΕ ΞΕΡΩ
Ως πρώην κάτοχος Golf δε θα το συνιστούσα με τίποτα γιατί το δικό μου ήταν πολύ αναξιόπιστο. Όμως, άσχετα από αυτό, δεν καταλαβαίνω τα σχόλια του τύπου "20.000 για 1.000άρι;" κτλ. Επιτέλους πρέπει να ξεφύγουμε από τη λογική των κυβικών. Αν δεν είχαμε τα βλακώδη τεκμήρια στην Ελλάδα θα το είχαμε ήδη κάνει πιστεύω. Τι σημασία έχει αν είναι 1.000 ή 10.000 κυβικά; Αν είναι όμορφο, καλοφτιαγμένο, αξιόπιστο και με καλές επιδόσεις και οικονομία τότε γιατί όχι 20.000€ δηλαδή; Τώρα αν όλα αυτά ισχύουν για το Golf ή κάποιο άλλο μοντέλο ας το αποφασίσει ο καθένας μόνος του!
Σε λιγο θα μας πουνε οτι ειναι και τιμη ευκαιριας για αυτα που δινει το Golf...Ξεπερασμενη πλατφορμα και προβληματικος κινητηρας
Ποτέ ξανά VW για εμένα, εκτός και αν τα κάνουν να δουλεύουν χωρίς λάδι.
Από κατανάλωση λαδιού πως πάει;
ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΛΑ έχει το κουβαδάκι?Αν όχι, δηλαδή αν έχουν αποφασίσει και εδώ ημιάκαμπτο, ντροπή...Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσαν να εξαφανίσουν το τουνελ...να ρωτήσουν τη Renault πως γίνεται...
Πανάκριβο! Και έχει επειδή είναι 100άρι. Επειδή το Focus με περισσότερα άλογα και κορυφαία οδική συμπεριφορά ξεκινάει από τα 16000 €!