Ομοιογένεια, ασφάλεια, άνεση και ευκολία στην καθημερινή χρήση είναι τα χαρακτηριστικά του Golf της δοκιμής μας στο δρόμο.
Στο δρόμο: Κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεση
26.579 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2016)
Η οδική συμπεριφορά του μοντέλου της δοκιμής δεν διαφέρει από τις υπόλοιπες εκδόσεις Golf παρά μόνο στην επιπλέον άνεση και ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο. Έτσι, στην ευθεία, το Golf ταξιδεύει σταθερά, ήσυχα και αποπνέει ασφάλεια στον οδηγό του. Στις στροφές, η σταθερότητα είναι και πάλι χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε πολύ οριακές καταστάσεις και να ελέγχεται εύκολα μέσω του γρήγορου και με καλή αίσθηση ηλεκτρικού τιμονιού. Στο πεδίο της άνεσης, η εξαιρετική στιβαρότητα του πλαισίου και η ρύθμισης της ανάρτησης φροντίζουν ώστε το αυτοκίνητο να εμφανίζεται εξαιρετικά ομοιογενές κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος και να τις φιλτράρει χωρίς ενοχλητικά χτυπήματα, αναπηδήσεις κ.λπ. Κορυφαία σε κάθε περίπτωση είναι και η απόδοση των φρένων.
Ολα ωραια ολα καλα οταν αρχισει να βγαζει βλαβες τοτε να δω τι συμμαχος θα ειναι. τα τελευταια χρονια αυτο εχουν δειξει οι κινητηρες TSI. Δεν ειναι οι κινητηρες οι αξιοπιστοι οπως ηταν καποτε και με τις τωρινες συνθηκες θελουμε αμαξια οικονομικα και αξιοπιστα χωρις να υστερουν βεβαια και στους υπολοιπους τομεις
20000 ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΛΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ 115 ΑΛΟΓΑ Κ ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!! ΟΥΤΕ ΓΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 1000ΚΥΒΙΚΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΛΠ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΘΕ 3 Κ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΣΑΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΔΕ ΞΕΡΩ
Ως πρώην κάτοχος Golf δε θα το συνιστούσα με τίποτα γιατί το δικό μου ήταν πολύ αναξιόπιστο. Όμως, άσχετα από αυτό, δεν καταλαβαίνω τα σχόλια του τύπου "20.000 για 1.000άρι;" κτλ. Επιτέλους πρέπει να ξεφύγουμε από τη λογική των κυβικών. Αν δεν είχαμε τα βλακώδη τεκμήρια στην Ελλάδα θα το είχαμε ήδη κάνει πιστεύω. Τι σημασία έχει αν είναι 1.000 ή 10.000 κυβικά; Αν είναι όμορφο, καλοφτιαγμένο, αξιόπιστο και με καλές επιδόσεις και οικονομία τότε γιατί όχι 20.000€ δηλαδή; Τώρα αν όλα αυτά ισχύουν για το Golf ή κάποιο άλλο μοντέλο ας το αποφασίσει ο καθένας μόνος του!
ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΛΑ έχει το κουβαδάκι?Αν όχι, δηλαδή αν έχουν αποφασίσει και εδώ ημιάκαμπτο, ντροπή...Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσαν να εξαφανίσουν το τουνελ...να ρωτήσουν τη Renault πως γίνεται...
Μισο λεπτο,20 χιλιαδες ευρω,για ενα χιλιαρι τρικυλινδρο,ποιον κοροιδευουν?
Ολα ωραια ολα καλα οταν αρχισει να βγαζει βλαβες τοτε να δω τι συμμαχος θα ειναι. τα τελευταια χρονια αυτο εχουν δειξει οι κινητηρες TSI. Δεν ειναι οι κινητηρες οι αξιοπιστοι οπως ηταν καποτε και με τις τωρινες συνθηκες θελουμε αμαξια οικονομικα και αξιοπιστα χωρις να υστερουν βεβαια και στους υπολοιπους τομεις
20000 ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΛΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ 115 ΑΛΟΓΑ Κ ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!! ΟΥΤΕ ΓΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 1000ΚΥΒΙΚΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΛΠ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΘΕ 3 Κ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΣΑΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΔΕ ΞΕΡΩ
Ως πρώην κάτοχος Golf δε θα το συνιστούσα με τίποτα γιατί το δικό μου ήταν πολύ αναξιόπιστο. Όμως, άσχετα από αυτό, δεν καταλαβαίνω τα σχόλια του τύπου "20.000 για 1.000άρι;" κτλ. Επιτέλους πρέπει να ξεφύγουμε από τη λογική των κυβικών. Αν δεν είχαμε τα βλακώδη τεκμήρια στην Ελλάδα θα το είχαμε ήδη κάνει πιστεύω. Τι σημασία έχει αν είναι 1.000 ή 10.000 κυβικά; Αν είναι όμορφο, καλοφτιαγμένο, αξιόπιστο και με καλές επιδόσεις και οικονομία τότε γιατί όχι 20.000€ δηλαδή; Τώρα αν όλα αυτά ισχύουν για το Golf ή κάποιο άλλο μοντέλο ας το αποφασίσει ο καθένας μόνος του!
Σε λιγο θα μας πουνε οτι ειναι και τιμη ευκαιριας για αυτα που δινει το Golf...Ξεπερασμενη πλατφορμα και προβληματικος κινητηρας
Ποτέ ξανά VW για εμένα, εκτός και αν τα κάνουν να δουλεύουν χωρίς λάδι.
Από κατανάλωση λαδιού πως πάει;
ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΛΑ έχει το κουβαδάκι?Αν όχι, δηλαδή αν έχουν αποφασίσει και εδώ ημιάκαμπτο, ντροπή...Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσαν να εξαφανίσουν το τουνελ...να ρωτήσουν τη Renault πως γίνεται...
Πανάκριβο! Και έχει επειδή είναι 100άρι. Επειδή το Focus με περισσότερα άλογα και κορυφαία οδική συμπεριφορά ξεκινάει από τα 16000 €!