Το SEAT Ibiza είναι σταθερό και ουδέτερο υπό πίεση με αυξημένα όρια πρόσφυσης.
Οδική συμπεριφορά: Σβέλτο και με καλή άνεση
(18/1/2016)
Σε γενικές γραμμές το SEAT Ibiza -ανεξαρτήτως έκδοσης- χαρακτηρίζεται για την σφιχτή του ανάρτηση (πιο μαλακή ωστόσο σε σχέση με πριν) και την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά. Ο κανόνας, λοιπόν, επιβεβαιώνεται και στην έκδοση της δοκιμής όπου οι 110 ίπποι, οι γρήγορες επιδόσεις, η καλά ρυθμισμένη ανάρτηση και τα αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης σε «τσιγκλάνε» ώστε να πατάς περισσότερο το γκάζι. Πιο αναλυτικά, η ποιότητα κύλισης είναι καλή, η ανάρτηση απορροφά ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες του δρόμου και μόνο ο πίσω άξονας επηρεάζεται λίγο πιο εύκολα, το τιμόνι αν και ελαφρύ σε βάρος έχει πολύ καλή πληροφόρηση ανήκοντας έτσι στα σημαντικά πλεονεκτήματα του μοντέλου, ενώ στις στροφές οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι προβλέψιμες. Η υποστροφή διορθώνεται γρήγορα από το ESP, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος δεν επηρεάζουν. Τέλος, στην εθνική πατάει γερά και μένει σταθερό στη λωρίδα του, ενώ καλή είναι η αίσθηση και πολύ καλή η αποτελεσματικότητα των φρένων (38,1 μέτρα).
ειναι σιγουρο οτι με 99 CO2, εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας; μηπως πρεπει να το διορθωσετε, οχι μονο εδω, αλλα και στην αναζητηση με κριτηρια, γενικα; ευχαριστω
Μπορειτε να αναφέρετε και την κατανάλωση στην εθνικη , οπως κανατε με τα diesel στα 80,100,120 κλπ. Θα μας βοηθάγατε περισσοτερο για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε τα αμαξια με τα αντίστοιχα ντίζελ . Ευχαριστω
ειναι σιγουρο οτι με 99 CO2, εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας; μηπως πρεπει να το διορθωσετε, οχι μονο εδω, αλλα και στην αναζητηση με κριτηρια, γενικα; ευχαριστω
Μπορειτε να αναφέρετε και την κατανάλωση στην εθνικη , οπως κανατε με τα diesel στα 80,100,120 κλπ. Θα μας βοηθάγατε περισσοτερο για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε τα αμαξια με τα αντίστοιχα ντίζελ . Ευχαριστω