Ο ισχυρός 1.600άρης diesel προσδίδει στο Insignia τα γρηγορότερα νούμερα της κατηγορίας, διατηρώντας παράλληλα σε λογικά επίπεδα τις απαιτήσεις του σε καύσιμου.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ισχυρός 1.600άρης diesel προσδίδει στο Insignia τα γρηγορότερα νούμερα της κατηγορίας, διατηρώντας παράλληλα σε λογικά επίπεδα τις απαιτήσεις του σε καύσιμου.

Κινητήρας-Κιβώτιο:Πλεονέκτημα ισχύος

26.599 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2016)

Μπορεί ο νέος 1.600άρης diesel να έχει λιγότερα κυβικά έναντι του προηγούμενου 2λιτρου, ωστόσο η δύναμη είναι περίπου ίδια (136 με 140 PS) και η διαθέσιμη ροπή αρκετή (320 Nm) για να κινήσει με εξαιρετική άνεση το βαρύ σκαρί του Insignia. Κάπως έτσι, στο πεδίο των μετρήσεών μας το Insignia 1,6 CDTI «έγραψε» χρόνο 10,5 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα, ενώ στις ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 80-120 χλμ./ώρα με 5η, οι χρόνοι ήταν αντίστοιχα 7,3 και 10,4 δλ., δίνοντάς του σαφές προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού. Από πλευράς λειτουργίας, το μοτέρ και στο Insignia δικαιώνει τη φήμη του, έχοντας χαμηλό θόρυβο και κραδασμούς που δεν φθάνουν στην καμπίνα και γενικά, δεν θυμίζουν την οδήγηση ενός diesel μοντέλου. Στο πεδίο της κατανάλωσης, η μέση τιμής της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα καλά 5,9 λτ./100 χλμ., παρότι το αυξημένο βάρος των 1.613 κιλών και η ισχύς του κινητήρα τον αποτρέπει από το να επιτύχει κάτι καλύτερο. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto