Η Jaguar XE είναι ευχάριστη οδηγικά. Το τιμόνι έχει πολύ καλή πληροφόρηση, η ανάρτηση αν και σχετικά σφιχτή τα καταφέρνει απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου.

Η Jaguar XE είναι ευχάριστη οδηγικά. Το τιμόνι έχει πολύ καλή πληροφόρηση, η ανάρτηση αν και σχετικά σφιχτή τα καταφέρνει απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου.

Test: Jaguar XE 2,0 I4D Auto

5.732 Επισκέψεις στο άρθρο (1/11/2015)

Με ελευθερία κινήσεων σε management και επενδύσεις από την ινδική Tata η οποία την εξαγόρασε το 2008, η Jaguar επιστρέφει στην κατηγορία των premium μεσαίων.

Βασίζεται στη νέα μεταβλητή αλουμινένια πλατφόρμα iQ [AI] του ομίλου, εγκαινιάζει μία νέα σειρά κινητήρων και έχει ξεκάθαρο οδηγικό προσανατολισμό: Να προσελκύσει το κοινό με το σπορτίφ ταμπεραμέντο της. 
Από 54.900 ευρώ
Η τιμή της πετρελαιοκίνητης Jaguar XE των 180 ίππων με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF (γρήγορο και εξαιρετικό στη λειτουργία) ξεκινά από τα 54.900 ευρώ με απόσυρση στην έκδοση Pure.
Κινητήρας-επιδόσεις: Τραβάει γερά και οικονομικά
Το μοντέλο της δοκιμής φοράει έναν 2λιτρο diesel κινητήρα 180 ίππων (υπάρχει και έκδοση με 163 ίππους), ο οποίος συνεργάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF.
Στο δρόμο: Ευχάριστη οδηγικά
Στον τομέα «οδική συμπεριφορά» οι άνθρωποι της Jaguar θέλησαν να δώσουν στην ΧΕ σπορτίφ ύφος και τα κατάφεραν αφού η XE μπορεί να κινηθεί σβέλτα και να είναι ευχάριστη.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή της Jaguar XE 2,0 I4D Auto  στο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 3/11/2015.
SPRING SEAT
NISSAN