Κανένα είδους οδόστρωμα δεν θα αποτελέσει τροχοπέδη για το σύστημα τετρακίνησης του Renegade. Επιλέξτε αυτό που ταιριάζει στην περίσταση και απλά χαρείτε την διαδρομή.
Στο δρόμο: Πάει παντού
Κάτω από το καπό του Jeep Renegade υπάρχει ένας 1,4 λίτρων τούρμπο κινητήρας, τεχνολογίας Multiair, η απόδοση του οποίου ανέρχεται στα 170 άλογα και η ροπή στα 250 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας τραβάει δυνατά, χωρίς ιδιαίτερα ξεσπάσματα δύναμης, ανεβάζοντας σβέλτα τα νούμερα στο κοντέρ. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα θα τα δείτε στο κοντέρ σε 8,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 196 χλμ/ώρα. (εργοστασιακά νούμερα).
Στην άσφαλτο σας επιτρέπει να κινείστε ταχύτατα, μιας και τα περιθώρια πρόσφυσης του 4κινητου Renegade είναι μεγάλα. Στα πλαίσια της παρουσίασης του μοντέλου, είχαμε τη δυνατότητα να περάσουμε από την πίστα (sic) στα Λιμανάκια της Βουλιαγμένης όπου μας άφησε θετικές εντυπώσεις με τις περιορισμένες κλίσεις στις στροφές ακόμα και με υψηλά νούμερα στο κοντέρ. Το αυτόματο κιβώτιο κάνει καλά τη δουλειά του, ειδικά στα ανεβάσματα (μιας και στα κατεβάσματα θα το θέλαμε ελαφρώς πιο γρήγορο).
Πολύ καλό όμως αποδεικνύεται το Renegade και σε off road διαδρομές. Εντός της πίστας off road, είχαμε τη δυνατότητα να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι πως τα πάει το Renegade σε δύσκολες συνθήκες πρόσφυσης, είτε μιλάμε για χώμα, είτε για λάσπη, είτε για κακοτράχαλη διαδρομή.
Η ανάρτηση δουλεύει πολύ καλά, φιλτράροντας τις ανωμαλίες ώστε να μην περνούν στη καμπίνα. Στη πίστα υποβάλλαμε το Renegade σε σκληρές δοκιμασίες που περιλάμβαναν νερόλακκους, φυτευτές πέτρες, οδήγηση σε άμμο και με μεγάλες ανωφέρειες και κατωφέρειες. Το Renegade τα πήγε πολύ καλά, με την τετρακίνηση να δουλεύει σωστά σε κάθε περίπτωση εμπνέοντας εμπιστοσύνη ακόμα και στον αμύητο της off-road οδήγησης.
Ο 1,4 Multiair αποδίδει 170 άλογα και η ροπή του αγγίζει τα 250 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 2.500 σ.α.λ., ενώ τα πρώτα 100 χλμ/ώρα θα τα δείτε στο κοντέρ σε 8,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 196 χλμ/ώρα.
Ενα FIAT που παει παντου! ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ!
6.9 δεν καίει ούτε σε κατήφορο. κατα τα άλλα θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να το δούμε με αυτόματο κιβώτιο, τετρακίνηση και 1600άρη diesel
Γιατί δεν βγάζουν και το 1600 πετρέλαιο με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ? Γιατί δηλαδή να παραχωρούν έδαφος στο νέο Vitara ?
Οχι δεν έχει...το εχω παραγγείλει!!!
Το γεγονός ότι κατασκευάζεται από την Φίατ αντί για την Τζίπ (Κράισλερ) μάλλον είναι θετικό για το κόστος συντήρησης και αξιοπιστία (αν και μάλλον στο ίδιο εργοστάσιο, Μέξικο, θα παράγονται). Από την άλλη, η τιμή είναι 100% Τζίπ και δεδομένου ότι -με εξαίρεση τη μάσκα- μοιάζει πιο πολύ με Φίατ (ειδικά στο εσωτερικό), δύσκολα θα προχωρήσει εμπορικά.
Προς AutoΤρίτη: Η συγκεκριμένη έκδοση έχει κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων;