Απόλυτα ουδέτερο εμφανίζεται στις 
στροφές το SEAT Leon X-Perience χάρη 
στην τετρακίνηση και την πίσω ανάρτηση 
πολλαπλών συνδέσμων, που εξασφαλίζει εξαιρετικό «πάτημα».
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Απόλυτα ουδέτερο εμφανίζεται στις στροφές το SEAT Leon X-Perience χάρη στην τετρακίνηση και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που εξασφαλίζει εξαιρετικό «πάτημα».

Στο δρόμο: Πάει παντού με ασφάλεια

33.883 Επισκέψεις στο άρθρο (5/2/2016)

Παρά την αύξηση της διαδρομής των αναρτήσεων κατά 15 χλστ., το SEAT Leon X-Perience δεν έχει χάσει και πολλά από τον ευχάριστο οδηγικό χαρακτήρα των συμβατικών εκδόσεων. Στις στροφές γέρνει λίγο περισσότερο, αλλά χάρη και στην τετρακίνηση κρατάει δυναμικά και στρίβει απόλυτα ουδέτερα, χωρίς έντονη υποστροφή ακόμη και έαν η άσφαλτος δεν είναι πρώτης ποιότητας.
Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ημιάκαμπτος άξονας στη δικίνητη), βελτιστοποιεί περαιτέρω τα οδικά χαρακτηριστικά διατηρώντας τους πίσω τροχούς σε μόνιμη επαφή με το δρόμο και εξασφαλίζει προοδευτικές αντιδράσεις ακόμη και αν κανείς το παρακάνει. Επίσης παρά το αυξημένο συνολικό βάρος, το Leon Χ-Perience δεν εμφανίζεται σε καμία περίπτωση πλαδαρό ή λιγότερο συμμετοχικό από τα υπόλοιπα αδέρφια του, με σωστό τιμόνι, ευχάριστα χειριστήρια και δυναμικά φρένα. Για περαιτέρω αύξηση της πρόσφυσης, υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό ΧDS, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας απενεργοποιείται μερικά. Σε αυτή την έκδοση δεν προσφέρεται σύστημα παραμετροποίησης βασικών λειτουργιών (τιμόνι, κινητήρας κ.λπ.), ούτε και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση.
Όταν τελειώσει η άσφαλτος η κορυφαία σε απόκριση τετρακίνηση και η ικανοποιητική απόσταση από το έδαφος (163 χλστ.) επιτρέπουν το κυνήγι της περιπέτειας χωρίς ο οδηγός να έχει το άγχος μήπως κολλήσει σε σαθρά εδάφη, λάσπες, χιόνια κ.λπ. Τα εντελώς ασφάλτινα ελαστικά βάζουν πάντως τα όρια τους πριν ο οδηγός εξαντλήσει τα δικά του ή αυτά του αυτοκινήτου.
Παρά τις πιο μαλακές αναρτήσεις, η άνεση υστερεί λίγο σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Δεν μιλάμε για μη άνετη λειτουργία, αλλά πάνω από συνεχείς εγκάρσιες ανωμαλίες και αυλακιές μπορεί να γίνει ενοχλητική. Στα ταξίδια είναι άνετο, σταθερό και ευθύβολο, χωρίς ιδιαίτερους αεροδυναμικούς και λοιπούς θορύβους.


Παρά το αυξημένο συνολικό βάρος και τις αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων, το Leon Χ-Perience δεν εμφανίζεται σε καμία περίπτωση πλαδαρό

Παρά το αυξημένο συνολικό βάρος και τις αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων, το Leon Χ-Perience δεν εμφανίζεται σε καμία περίπτωση πλαδαρό

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center