Εξαιρετικός στη θεωρία, αλλά και στην πράξη ο συνδυασμός του 3κύλινδρου 1,2 λτ. turbo κινητήρα του ΜΙΝΙ ΟΝΕ 
με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Εξαιρετικός στη θεωρία, αλλά και στην πράξη ο συνδυασμός του 3κύλινδρου 1,2 λτ. turbo κινητήρα του ΜΙΝΙ ΟΝΕ με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Σαν διπλού συμπλέκτη!

20.488 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2014)

Η προσοχή της δοκιμής πέφτει φυσικά στο κιβώτιο, το οποίο είναι κλασικό αυτόματο (βασίζεται σε μετατροπέα ροπής) με 6 σχέσεις και το οποίο λειτουργεί είτε εντελώς αυτόματα, είτε και σαν σειριακό με τον οδηγό να ανεβοκατεβάζει σχέσεις με τον επιλογέα. Να σημειώσουμε εδώ πως η σχετική διαδικασία γίνεται με τον «σωστό» αγωνιστικό τρόπο: κατεβάζει δηλαδή σχέση σπρώχνοντας τον επιλογέα προς τον κινητήρα και ανεβάζει τραβώντας προς τα πίσω. Θα θέλαμε και paddles στο τιμόνι… 


Στην πράξη η λειτουργία του κιβωτίου είναι τόσο εντυπωσιακή, που θυμίζει αυτή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και μάλιστα καλού: με γρήγορες και απόλυτα ομαλές αλλαγές, χωρίς ουσιαστικά διακοπή ισχύος ανάμεσά τους, γρήγορα kickdown, προσαρμογή στο οδηγικό στυλ του οδηγού και sport λειτουργία, δεν έχει ουσιαστικό ψεγάδι και συνεργάζεται σωστά με τον νέο 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα του 1,2 λτ. των 102 ίππων. 

Το σύνολο ανεβάζει στροφές με ευκολία, δεν εμφανίζει κραδασμούς, είναι γραμμικό και πολιτισμένο, έχει σπορτίφ χροιά και προσφέρει επιδόσεις που όχι μόνο δεν υπολείπονται της έκδοσης με το χειροκίνητο κιβώτιο (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. έναντι 10,1 δλ. του χειροκίνητου) αλλά είναι και πιο τονισμένα. Χάρη στα άμεσα kickdown οι ρεπρίζ είναι ιδιαίτερα τονισμένες. Η εργοστασιακή κατανάλωση είναι 4,8 λτ./100 χλμ. (επιβαρυμένη κατά 0,2 λτ./100 χλμ. σε σχέση με το χειροκίνητο) και οι εκπομπές CO2

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center