Η καμπίνα του ΜΙΝΙ συνδυάζει αριστοτεχνικά τα ρετρό στοιχεία, τη hi-tech αίσθηση και την υψηλή ποιότητα υλικών και κατασκεύης
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η καμπίνα του ΜΙΝΙ συνδυάζει αριστοτεχνικά τα ρετρό στοιχεία, τη hi-tech αίσθηση και την υψηλή ποιότητα υλικών και κατασκεύης

Εσωτερικό-χώροι: Μόνο ο επιλογέας κάνει τη διαφορά

20.489 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2014)

Με εξαίρεση τον σχετικά ψηλά τοποθετημένο και απόλυτα εργονομικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου, η καμπίνα του ΜΙΝΙ ΟΝΕ της δοκιμής δεν διαφέρει σε τίποτα από αυτές με το χειροκίνητο κιβώτιο, έχοντας την ικανότητα να σου φτιάχνει τη διάθεση. Τα ρετρό και στυλάτα χαρακτηριστικά συνδυάζονται επιτυχημένα με την hi-tech αίσθηση και την υψηλή ποιότητα κατασκευής. 


Θυμίζουμε πως πλέον το ταχύμετρο έχει φύγει από το στρογγυλό κεντρικό όργανο στη μέση του ταμπλό και βρίσκεται πάνω στο τιμόνι, μπροστά στον οδηγό, μαζί με το στροφόμετρο. Στον πίνακα οργάνων υπάρχει πληροφόρηση για την επιλεγμένη λειτουργία του κιβωτίου (Sport, Manual, κανονική D). Στο κέντρο της κονσόλας βρίσκεται η μεγάλη οθόνη του συστήματος infotainment το στρογγυλό περίγραμμα της οποίας αλλάζει χρώματα σε κάθε ρύθμιση του οδηγού. Στη βάση του επιλογέα υπάρχει έξτρα επίσης περιστροφικός δακτύλιος για επιλογή μεταξύ Sport, Mid και Green προγραμμάτων λειτουργίας σε τιμόνι, κινητήρα, κιβώτιο. Στη βάση της κεντρικής κονσόλας βγάζουν μάτι οι αεροπορικού τύπου διακόπτες μαζί και αυτός της ανάφλεξης του κινητήρα. 

Όπως σε όλα τα νέα ΜΙΝΙ, η αύξηση των εσωτερικών διαστάσεων έχει ωφελήσει σημαντικά την ευρυχωρία της καμπίνας. Ο χώρος αποσκευών όμως αν και έχει αυξηθεί στα 211 λίτρα παραμένει οριακός. 

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι απόλυτα εργονομικός και ανεβοκατεβάζει σχέσεις με το σωστό τρόπο.

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι απόλυτα εργονομικός και ανεβοκατεβάζει σχέσεις με το σωστό τρόπο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto