Ο 4λιτρος κινητήρας της AMG GT S εντυπωσιάζει με την δύναμή του, τα λειτουργικά χαρακτηριστικά και τον ήχο του, αποτελώντας έναν μοναδικό από όλες τις απόψεις κινητήρα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο 4λιτρος κινητήρας της AMG GT S εντυπωσιάζει με την δύναμή του, τα λειτουργικά χαρακτηριστικά και τον ήχο του, αποτελώντας έναν μοναδικό από όλες τις απόψεις κινητήρα.

Κινητήρας: State of the art ο 4λιτρος, με 510 άλογα και δυο τουρμπίνες

17.760 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2016)

Ο κινητήρας των 4,0 λίτρων της AMG GT παρουσιάστηκε πρώτα σε αυτήν το 2014. Σήμερα τον συναντούμε και στην C-Class και θα τον δούμε και στην E Class με τον αριθμό 63 να συνοδεύει το αντίστοιχο μοντέλο. 

Ο κινητήρας της AMG GT S που κατασκευάζεται και εκείνος στο Aφαλτερμπαχ (έδρα της AMG), ακολουθεί την διαδικασία «one man, one engine» των AMG και αν και παρουσιάστηκε πρώτα σε αυτήν, εφοδιάζει και άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας. Πρόκειται για έναν 8κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 4,0 λίτρων, ο οποίος διαθέτει δυο τουρμπίνες τοποθετημένες στην εσωτερική πλευρά της V διάταξης «hot inside V», με αποτέλεσμα να είναι κόμπακτ σε διαστάσεις, να παρουσιάζει άμεση απόκριση και χαμηλότερες τιμές εκπομπών CO2. Ζυγίζει 209 μόλις κιλά χωρίς τα υγρά, ενώ διαθέτει σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ το οποίο εκτός του βάρους επιτυγχάνει και καλύτερη κατανομή των μαζών. Ο Μ178 κινητήρας διαθέτει τεχνολογία NANONSLIDE στα χιτώνια, που διπλασιάζει την αντοχή τους, με τον στρόφαλο, τους εκκεντροφόρους και τα πιστόνια να είναι και εκείνα κατασκευασμένα με γνώμονα την υψηλή αντοχή και το χαμηλό βάρος. Στην πράξη το μοτέρ αυτό εντυπωσιάζει από την πρώτη στιγμή που θα τεθεί σε λειτουργία μέσω του σχετικού διακόπτη. Τα ρυθμιζόμενα κλαπέτα των εξατμίσεων προσφέρουν μια μοναδική ηχητική πανδαισία σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού, με τις τουρμπίνες να σπουλάρουν στις 186.000 σ.α.λ. σε μέγιστο φορτίο. Η απόδοση του ανέρχεται στους 510 ίππους (462 στην απλή AMG GT) που αποδίδονται στις 6.250 στροφές (κόφτης στις 8.000 σ.α.λ.) και όπως είναι λογικό είναι ικανή να χαρίσει εντυπωσιακές επιδόσεις στο αμάξωμα των 1.645 κιλών. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 3,8 δλ. ενώ η τελική της AMG GT S περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 310 χλμ./ώρα. Το βίαιο τράβηγμά του σε κάθε γραμμούλα του στροφόμετρου δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης των δυνατοτήτων του μοτέρ, επιδεικνύοντας παράλληλα εξαιρετική γραμμικότητα για διπλοτούρμπινος και χωρίς lag, στοιχεία τα οποία συμβάλλουν με τη σειρά τους στην διαμόρφωση του χαρακτήρα της AMG GT S. Σε σχέση με τον πολύ καλό ατμοσφαιρικό Μ156 ή τον Μ159 κινητήρα των 6,2 λίτρων που συνήθιζε να ενσωματώνει στα κορυφαία μοντέλα κάθε σειράς η AMG, o Μ178 παρουσιάζει κατά πολύ μειωμένη κατανάλωση που ανέρχεται σύμφωνα με την Mercedes στα 9,4 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT DCT 7 βρίσκεται στον πίσω άξονα και διακρίνεται για τις πολύ γρήγορες εναλλαγές του σε κάθε επιλογή του DYNAMIC SELECT, με εκείνες να γίνονται με ομαλό τρόπο στην θέση Comfort και εθιστικά βίαιο στην θέση Race. Είναι χαρακτηριστικό για παράδειγμα ότι πραγματοποιεί τις εναλλαγές σχέσεων έως και κατά 60 % ταχύτερα στη θέση Sport σε σχέση με την Comfort. 

Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της AMG GT S είναι της Getrag και αποτελεί μια ιδιαίτερα βελτιωμένη εκδοχή του κιβωτίου 7DCT300 που εφοδίαζε την Ferrari 458.

Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη της AMG GT S είναι της Getrag και αποτελεί μια ιδιαίτερα βελτιωμένη εκδοχή του κιβωτίου 7DCT300 που εφοδίαζε την Ferrari 458.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
skoda