Εξαιρετικός σε λειτουργία και οικονομία ο 2,2 λτ turbodiesel, αλλά δεν επωφελείται από το όφελος της απόσυρσης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εξαιρετικός σε λειτουργία και οικονομία ο 2,2 λτ turbodiesel, αλλά δεν επωφελείται από το όφελος της απόσυρσης.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Πάει σαν βενζίνη, καίει σαν ντίζελ

(7/10/2016)

Ο 4κύλινδρος, made by Mercedes, common rail, diesel κινητήρας έχει χωρητικότητα 2,2 λτ. και χάρη στο turbo μεταβλητής γεωμετρίας αποδίδει 170 άλογα και κυρίως 400 Nm ροπής από τις 1.400-2.800 σ.α.λ. Ζωντανός και κεφάτος από πολύ χαμηλά, πολιτισμένος και με ικανό εύρος ωφέλιμης λειτουργίας συνεργάζεται άψογα με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων 9G-Tronic. Αυτό αλλάζει βελούδινα και γρήγορα τις σχέσεις, ενώ χάρη στη σωστή κλιμάκωση δεν επιτρέπει να φανούν κενά στη απόδοση του κινητήρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η Mercedes υπόσχεται μέση τιμή 5,0 λτ./100 χλμ. Στην πράξη η μέση κατανάλωση είναι κοντά στα 7,8 λτ./100 χλμ. Στην επιλογή Eco του συστήματος παραμετροποίησης Dynamic Select μπορεί να πέσει και κάτω από 7,0 λτ./100 χλμ. Σύμφωνα με την Mercedes οι εκπομπές CO2 είναι 129 γρ./χλμ. τιμή εξαιρετικά χαμηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center