O 3λιτρος V6 κινητήρας πετρελαίου είναι σε θέση να
κινήσει σβέλτα και οικονομικά το βαρύ αμάξωμα της GLE, μέσω της αυξημένης ροπής του και με αρωγό το πολύ καλό 9τάχυτο κιβώτιο 9G TRONIC.
Ο πετρελαιοκινητήρας που τροφοδοτεί την έκδοση 350 d της GLE, είναι 6κύλινδρος χωρητικότητας 3,0 λίτρων και αποδίδει 258 ίππους. Η ροπή του ανέρχεται στα 620 Nm τα οποία είναι διαθέσιμα λίγο πάνω από τις 1.500 σ.α.λ., με αποτέλεσμα έτσι να χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις στο αμάξωμα των 2.175 κιλών. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει πολύ καλή απόκριση και τράβηγμα από χαμηλά, ενώ αν και diesel είναι γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του και διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία σε όλα τα επίπεδα. Ο συνδυασμός του με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο 9G TRONIC, βοηθά τόσο στην επίτευξη των καλών επιδόσεων όσο και στην κατανάλωση, με αυτή να ανέρχεται λίγο κάτω από τα 9,0 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Το κιβώτιο με τη σειρά του διακρίνεται για τις ομαλές εναλλαγές σχέσεων που πραγματοποιεί και την αθόρυβη λειτουργία του.
Χοντροκομενο και μετριο αισθητικα ειναι και ακριβο πιστευω απευθυνεται μονο σε μεγαλες ηλικιες.
Επιλογη μου στα μεγαλα suv...
lexus rx450h με τιμη εκκινησης τα 73.900 αρα και κατα πολυ φθηνοτερο,χαμηλοτερα επιπεδα καταναλωσης,υπεροχες γραμμες με εντονη προσωπικοτητα αξιοπιστια και ποιοτητα που δεν περιγραφεται και υβριδικο φυσικα.
Χοντροκομενο και μετριο αισθητικα ειναι και ακριβο πιστευω απευθυνεται μονο σε μεγαλες ηλικιες. Επιλογη μου στα μεγαλα suv... lexus rx450h με τιμη εκκινησης τα 73.900 αρα και κατα πολυ φθηνοτερο,χαμηλοτερα επιπεδα καταναλωσης,υπεροχες γραμμες με εντονη προσωπικοτητα αξιοπιστια και ποιοτητα που δεν περιγραφεται και υβριδικο φυσικα.
Αυτοκίνητα που απευθύνονται στους νεόπλουτους όλου του κόσμου.Τελείως περιττά.
full καπιταλισμος και τα μυαλα στα καγκελα