Εύρωστος από χαμηλά, αθόρυβος και κυρίως οικονομικός ο νέος 1,5 TCDi με τα 120 άλογα και τα 270 Nm ροπής.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εύρωστος από χαμηλά, αθόρυβος και κυρίως οικονομικός ο νέος 1,5 TCDi με τα 120 άλογα και τα 270 Nm ροπής.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Κερδίζει σε οικονομία, χάνει σε ρεπρίζ

28.824 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2015)

Με 120 άλογα και 270 Nm ροπής στις 1.750-2.000 σ.α.λ. ο 1,5 TDCi είναι ένας από τους καλύτερους turbodiesel, που κυκλοφορούν. Ακούγεται λίγο, έχει άφθονη ροπή, τραβά από χαμηλά και το κυριότερο δεν καίει. Βέβαια τα 3,6 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης δύσκολα επιτυγχάνονται στην πράξη, αλλά και πάλι τα 6,1 λτ./100 χλμ.(μέση κατανάλωση κατά τη δοκιμή μας) είναι μια πολύ καλή τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας. 


Θυμίζουμε ότι η έκδοση με τον 1,6 TDCi των 115 ίππων χρειαζόταν 7,5 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, το Mondeo καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα 135 χλμ./ώρα, όταν το 1,6 TDCi ήταν στα 133 χλμ./ώρα. Από την άλλη η μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης έχει αμβλύνει τις ρεπρίζ σε σχέση με τον 1,6 TDCi. Έτσι τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η έρχονται πλέον σε 9,0 και 13,9 δλ. (8,6 και 12,3 δλ αντίστοιχα με το 1,6 TDCi) και τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 6η έρχονται σε 12,7 και 17, δλ (12,2 και 16,1 με το 1,6 TDCi).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
vw