Δείτε τα 10 highlights του νέου Honda Civic Type R.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δείτε τα 10 highlights του νέου Honda Civic Type R.

10 τεχνολογικά high-lights του Civic Type R που πρέπει να ξέρεις

38.210 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)

Ψαγμένο στην παραμικρή λεπτομέρεια, το νέο Honda Civic Type R διαθέτει ιδιαίτερα τεχνολογικά χαρακτηριστικά με στόχο τη μέγιστη απόδοση και αξιοπιστία.


Αεροδυναμική
Ιδιαίτερης αεροδυναμικής μελέτης έχει τύχει το Type R με στόχο την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και όχι μόνο. Το εντελώς επίπεδο πάτωμα σε συνδυασμό με τον πίσω διαχύτη δημιουργούν συνθήκες, που «ρουφάνε» το Type R προς την ασφαλτο. Η εντυπωσιακή αεροτομή δημιουργεί κάθετη αεροδυναμική δύναμη προς το δρόμο με το Type R να είναι το μόνο στην κατηγορία του με αυτό το χαρακτηριστικό.

Ηλεκτρονικά
Το Agile Handling Assist λειτουργεί μέσω του συστήματος VSA (έτσι λέγεται το ESP της Honda) φρενάροντας τους εσωτερικούς τροχούς κατά τις υψηλές ταχύτητες, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά. 

Σύστημα +R Mode
Το +R Mode ενεργοποιείται από ένα κουμπί αριστερά του τιμονιού. Με το πάτημα του, ο φωτισμός του πίνακα οργάνων γίνεται κόκκινος, αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα με καλύτερη απόκριση στο γκάζι, το τιμόνι βαραίνει και τα αμορτισέρ σκληραίνουν κατά 30%. 

Adaptive Damper System
Τα αμορτισέρ είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα παίρνοντας πληροφορίες από τους ειδικούς αισθητήρες με ρυθμό 500 φορές ανά δευτερόλεπτο. Κάθε τροχός ελέγχεται ξεχωριστά.

Ψύξη
Οι ανάγκες ψύξης για ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι τεράστιες. Υπάρχουν μεγάλοι αεραγωγοί μπροστά για την τροφοδοσία του κινητήρα με αέρα, που κατευθύνεται κατάλληλα προς τις εξόδους πίσω και πάνω από τα φτερά.

Κινητήρας
310 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 2.000-4.000 σ.α.λ.  χαρίζει ο αλουμινένιος, 2λιτρος, άμεσου ψεκασμού κινητήρας του Civic Type R, που διαθέτει εξελιγμένο σύστημα ψύξης και αγωνιστικών προδιαγραφών σωθικά. Η Honda παντρεύει το single-scroll turbo με το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος των βαλβίδων VTEC, το οποίο χρησιμοποιείται ταχυδακτυλουργικά για την καταπολέμηση της υστέρησης απόκρισης! 

Μετάδοση
Το 6άρι κιβώτιο διαθέτει εξελιγμένα συγχρονιζέ, ψυγείο λαδιού και διαδρομή λεβιέ μόλις 40 χλστ. (όπως στο Honda NXS-R του 2002). Με 310 άλογα στους εμπρός τροχούς η τοποθέτηση ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης ήταν επιβεβλημένη.

Εμπρός ανάρτηση
Η εμπρός ανάρτηση «Dual Axis Strut» είναι ανάλογη με αυτή που έχουμε δει πρώτα στο Renault Megane RS και στη συνέχεια στο προηγούμενο Focus RS (Revoknuckle) και στο Opel Astra OPC (HiPerStrut). Eίναι ένα μηχανικό σύστημα με δύο βασιλικούς πείρους έδρασης. Αυτή η συνδεσμολογία έχει ως αποτέλεσμα ο τροχός να περιστρέφεται πιο κοντά στο κέντρο του άξονα διεύθυνσης, χωρίς να επηρεάζεται από τα φορτία που δέχεται, μειώνοντας έτσι το γνωστό «ψάρεμα» στο τιμόνι. Τα ψαλίδια είναι από αλουμίνιο.

Φρένα-Ελαστικά
To Type R «πατάει» σε τροχούς 19 ιντσών, που φορούν ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Continental SportContact6 με διάσταση 235/35. Οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι έχουν διάμετρο 350 χλστ. και διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ πίσω οι δίσκοι έχουν διάμετρο 296 χλστ.

Πίσω ανάρτηση
Ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας τύπου Η του Civic Type R έχει κατασκευαστεί από σωλήνες κι όχι από συμπαγές υλικό, βελτιώνοντας έτσι την αντοχή του σε κάμψη κατά 177%, καταργώντας παράλληλα την ύπαρξη πίσω αντιστρεπτικής προς όφελος του βάρους. 

Σύστημα +R Mode

Σύστημα +R Mode

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
AYGO
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel