Η τοποθέτηση είναι μια εξαιρετικά απλή υπόθεση, με το πίσω μέρος να γλιστράει όσο χρειάζεται, απλά και μόνο για να σε βάλει μέσα στην στροφή.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η τοποθέτηση είναι μια εξαιρετικά απλή υπόθεση, με το πίσω μέρος να γλιστράει όσο χρειάζεται, απλά και μόνο για να σε βάλει μέσα στην στροφή.

Στο δρόμο: Στην πρίζα...

38.197 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2016)

Το περίεργο με το Type R είναι πως δεν χρειάζεται να βάλεις μπροστά τον κινητήρα για να αρχίσεις να τσιτώνεσαι. Αρκεί να «κουμπώσεις» στο απίθανο μπάκετ και να βάλεις το χέρι στον επιλογέα του κιβωτίου, που είναι μια ωδή στο μηχανικό κούμπωμα, στην ακρίβεια των αλλαγών και την ανείπωτη αίσθηση. Ακόμα και σβηστός θες να παίζεις με το μαγικό αυτό κιβώτιο, ωστόσο τα ωραία έρχονται μόλις οι τροχοί κυλίσουν. Βέβαια το «ωραία» είναι μια σχετική έννοια στο Type R μιας και αν δεν είσαι συνειδητοποιημένος είναι σίγουρο, πως θα δυσαρεστηθείς τόσο από την σκληρή ανάρτηση -ακόμα και στην απλή λειτουργία, πόσο δε στην R+ -, όσο και από το αυξημένο επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Αν όμως ξέρεις τι ζητάς και αγοράζεις, τότε μπροστά σου ανοίγονται ιδιαίτεροι οδηγικοί ορίζοντες. Σίγουρα το πρώτο που παρατηρείς είναι η δύναμη, αλλά και η ευστροφία του κινητήρα. Το Type R στροφάρει και τραβάει γερά εκεί που άλλα τούρμπο έχουν πάει για τσάι. Πατώντας το +R τα πράγματα γίνονται ακόμη πιο racing. Θέλει λίγο, αλλά μόλις ξυπνήσει το turbo για τα καλά, τότε τo Τype  R επιταχύνει ηρωϊκά μέχρι και την τελική του ταχύτητα. Και κάπου εκεί στις υψηλές ταχύτητες είναι που βγάζεις το καπέλο στην αεροδυναμική, η οποία φροντίζει ώστε το Type R να παραμένει βιδωμένο θαρρείς στην άσφαλτο και να εμφανίζει μια σταθερότητα, που συγκλονίζει. Κάπου εκεί είναι που δοξάζεις τα διευρυμένα μετατρόχια με τις ενσωματωμένες προεκτάσεις των θόλων να είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο, το υλικό που λατρεύουν οι Type R δημιουργίες της Honda για μείωση βάρους. Αν ο δρόμος είναι καλός έχει καλώς. Η ποιότητα κύλισης είναι αξιοπρεπής. Αν όμως υπάρχουν ανωμαλίες, το ταρακούνημα και οι μικρομετατοπίσεις θα κουράσουν. Η αποζημίωση όμως θα έρθει όταν αρχίσουν οι στροφές. Το τιμόνι είναι άμεσο και ακριβές με τη στεφάνη ακριβώς μέσα στα χέρια, το πεντάλ του συμπλέκτη απρόσμενα μαλακό και προοδευτικό, ο επιλογέας εκεί που πρέπει. Το μόνο που λείπει είναι μια ντουφεκιά από την εξάτμιση, κάποιες ιδιαίτερες μουσικές νότες από τον κινητήρα…


«Το Type R στροφάρει και τραβάει γερά εκεί που άλλα τούρμπο έχουν πάει για τσάι»

Οι εμπρός και πίσω θόλοι των τροχών του νέου Civic Type R έχουν μεγαλώσει σύμφωνα με την αύξηση του εμπρός και πίσω μετατροχίου.

Οι εμπρός και πίσω θόλοι των τροχών του νέου Civic Type R έχουν μεγαλώσει σύμφωνα με την αύξηση του εμπρός και πίσω μετατροχίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
PUMA
MAXUS