Γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα, αλλά σκληρά τα πλαστικά στο ταμπλό, που δε συνάδουν και τόσο με την υψηλή τιμή του Nissan Juke NISMO RS.
Eσωτερικό-Χώροι: Με χαρακτηριστικές NISMO πινελιές
35.917 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)
Ο πιπεράτος χαρακτήρας του Juke NISMO RS τονίζεται και από τις χαρακτηριστικές λεπτομέρειες του εσωτερικού, όπως το τιμόνι με τις κόκκινες ραφές και τα σημεία λαβής από αλκαντάρα (με το ίδιο υλικό είναι καλυμμένο και το «καπέλο» του πίνακα οργάνων, το κόκκινο φόντο του στροφόμετρου, τα αλουμινένια πεντάλ και τα σήματα «NISMO». Όλα τα λεφτά (μεταφορικά και κυριολεκτικά μιας και κοστίζουν 1.600 ευρώ) είναι τα μπάκετ καθίσματα με αλκαντάρα της Recaro. Τα υψηλά πλαϊνά τους θα δυσκολέψουν την είσοδο σε συνδυασμό με την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος, αλλά προσφέρουν πωρωτική πλευρική στήριξη και αίσθηση. Το τιμόνι δεν διαθέτει ρύθμιση σε απόσταση μη βοηθώντας στην εύρεση την τέλεια θέση οδήγησης για κάποιους σωματότυπους, τα πλαστικά στο ταμπλό είναι σκληρά, όπως και στις απλές εκδόσεις, ενώ οι πίσω επιβάτες θα νιώσουν κάπως κλειστοφοβικά. Αυτά όμως είναι λεπτομέρειες, που εύκολα ξεχνάς μόλις γυρίσεις το κλειδί και ο μεταλλικός ήχος του κινητήρα γεμίσει την καμπίνα…
Kόκκινο φόντο για το στροφόμετρο, το οποίο κυριολεκτικά βγάζει μάτι.
Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.
Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο...
Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...
Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.
Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο... Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...
Καλός συνδυασμός χαρακτηριστικών, προσιτή τιμή. Μ αρέσουν τα 218 του άλογα