Χωρίς αμφιβολία το Nissan Juke NISMO RS είναι εντυπωσιακό και οι Ιάπωνες έδειξαν πως μπορούν (ως ένα σημείο) να δημιουργήσουν ένα εναλλακτικό GTi βασισμένοι σε ένα μικρό crossover.
Η άποψή μας
35.902 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2015)
Χωρίς αμφιβολία το Nissan Juke NISMO RS είναι εντυπωσιακό και οι Ιάπωνες έδειξαν πως μπορούν (ως ένα σημείο) να δημιουργήσουν ένα εναλλακτικό GTi βασισμένοι σε ένα μικρό crossover. Αυτό για το οποίο δεν είμαστε σίγουροι είναι το νόημα να κάνεις μια καμηλοπάρδαλη να συμπεριφέρεται περίπου σαν γατόπαρδος.
Αν φυσικά στο παιχνίδι μπει και η τιμή, τότε ο προβληματισμός μεγαλώνει. Σταματάει όμως στην κόκκινη γραμμή της διαφορετικότητας…
Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.
Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο...
Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...
Είναι η ειδική έκδοση του Juke, ένα μοντέλο που δημιούργησε κατηγορία στα crossover. Αυτή την στιγμή παίζει χωρίς αντίπαλο το Juke NISMO RS στην παγκόσμια αγορά.
Με τόσα λεφτά μάλλον δεν έχει νόημα να το δει κάποιος σοβαρά. Ειναι λογικο να περιμένεις από ένα κουβά να είναι σπορ? Και από χώρους κλαφτα. Απορώ πραγματικά ποιοι το αγοραζουν, συμφωνώ μόνο με το ότι είναι διαφορετικό (σε καμία περίπτωση όμορφο ή σπορ). Όσο για το αυτόματο μάπα σε σχέση με εκεινα με διπλό συμπλέκτη και είναι ακριβο... Επίσης εδώ επαληθεύεται το ότι δεν πρέπει να κολλάμε στους αριθμούς μονο, δηλαδη σου λέει 1600 με 218 αλογα αλλά ψόφιο μέχρι τα μισά του κοντερ... τι να το κάνεις....Μπορεί να κανει λιγο καλυτερο 0-100 αλλα σε ρεπριζ μάλλον μενδιαφέρον πισω... Επίσης ρύποι & τέλη κυκλοφορίας αυξημένα...
Καλός συνδυασμός χαρακτηριστικών, προσιτή τιμή. Μ αρέσουν τα 218 του άλογα