" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στις στροφές, το Nissan Note αποδεικνύεται απόλυτα ασφαλές, με αντιδράσεις προοδευτικές και ελεγχόμενες.

Το Note έρχεται για να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κενό που αφήνει το Nissan Micra στο ανώτερο –από πλευράς διαστάσεων– άκρο της μικρής κατηγορίας.

Το εσωτερικό του Note διαθέτει απλές γραμμές και δίνει περισσότερο έμφαση στην πρακτικότητα και την ευχρηστία.

Το ενός όγκου αμάξωμα του Note έχει πιο δυναμική και μοντέρνα σχεδίαση από πριν, ενώ φροντίζει και για τη βελτίωση της αεροδυναμικής.

Το κάθισμα του οδηγού είναι πλατύ και άνετο, ωστόσο η ρύθμιση σε ύψος δεν υπάρχει στην αρχική έκδοση του Note.

Η σχεδίαση του νέου Nissan Note προέρχεται από αυτή του Invitation concept του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012, χωρίς το τελικό αποτέλεσμα να διαφοροποιείται σημαντικά από αυτό του πρωτότυπου.

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Στο πίσω κάθισμα του Note οι επιβάτες απολαμβάνουν κορυφαία ευρυχωρία για τα γόνατά τους και πολύ καλή για τους ώμους και τα κεφάλια τους.

Ο αξιόλογος 1,5 diesel κινητήρας της Renault- Nissan προσφέρει καλές επιδόσεις και κυρίως, αρκετά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Αυξάνει την περιμετρική ασφάλεια το προαιρετικό σύστημα Nissan Safety Shield.

Το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει σχετικά καλή χωρητικότητα 295 λτ. Θα προτιμήσουμε την προαιρετική επιλογή του συρόμενου πίσω καθίσματος, που αυξάνει τη χωρητικότητα έως τα 381 λτ.

Το διπλό ντουλαπάκι μπροστά από τον συνοδηγό, τονίζειτην εσωτερική πρακτικότητα.

Όμορφη η σχεδίαση του πίνακα οργάνων, με τον μπλε φωτισμό να εμφανίζεται στην επιλογή «Eco» του κινητήρα και να εναλλάσσεται με πράσινο ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης.

Με το πάτημα του διακόπτη «Eco» ο κινητήρας μπαίνει σε πιο οικολογικό set-up και βοηθά περαιτέρω στην περιορισμό της κατανάλωσης.

Test: Note 1,5 dCi

Διαβάστηκε από 115641 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/11/2015

Με διαστάσεις μικρού οχήματος και ευρυχωρία μεγαλύτερου μοντέλου, το Nissan Note στην έκδοση diesel διανθίζει τις χάρες του με σημαντική οικονομία κίνησης.

 
Η δεύτερη γενιά του Nissan Note είναι ολικά αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν. Με το Micra να έχει μειώσει τις διαστάσεις του και να είναι πιο compact από παλιά, το Note παίζει το ρόλο του μεγαλύτερου μικρού της Nissan και να απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν την πρακτικότητα και ευρυχωρία από το αυτοκίνητό τους, χωρίς να θέλουν να επιλέξουν μια μεγαλύτερη –και πιο «ακριβή»– λύση.

Με «αιχμηρή» σχεδίαση
Η σχεδίαση του Nissan Note προέρχεται από αυτή του Invitation concept του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012, χωρίς το τελικό αποτέλεσμα να διαφοροποιείται σημαντικά από αυτό του πρωτότυπου. Έχουμε λοιπόν ένα ενός όγκου αμάξωμα, με αρκετές γυάλινες επιφάνειες και κάθετες κολώνες, το οποίο ενσωματώνει καθαρές γραμμές με περιορισμένες γωνίες. Ξεχωρίζει το εμπρός κοντό καπό με τα μεγάλα εμπρόσθια αιχμηρά φωτιστικά, που «δένουν» στη μάσκα και τονίζουν το δυναμισμό του σχήματος. Αντίστοιχα μοντέρνα σε σχεδίαση είναι τα πίσω κάθετα «κυματιστά» φωτιστικά, τα οποία ακολουθούν τις ανάγλυφες πλαϊνές νευρώσεις. 

Παθητική ασφάλεια
Το Nissan Note προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφαλείας στους επιβάτες του, από τη στιγμή που από τη βασική έκδοσή του διαθέτει ESP, ABS με Brake Assist αλλά και 6 αερόσακους ασφαλείας (μετωπικοί, πλευρικοί, οροφής). 
Επίσης, στον προαιρετικό του εξοπλισμό διατίθεται το σύστημα Nissan Safety Shield που περιλαμβάνει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας (Προειδοποίηση τυφλού σημείου, Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, Ανίχνευση κινούμενων αντικειμένων), αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τα επίπεδα.

 
  • loukia

    Elmariachi, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      33
  • mike

    Με το που καθεσαι μεσα θες να πεταχτεις κατευθειαν απο το παραθυρο απο την φτηνια και την πλαστικουρα του εσωτερικου,μεχρι και οι κορεατες φτιαχνουν καλυτερα εσωτερικα

      15
  • teo

    Οταν ολα τα υπολοιπα μοντελα μαζι της κατηγοριας του δεν κανουν ουτε τις μισες πωλησεις κ μοιαζουν με κατσαρολες π.χ. b-max ε κατι λεει αυτο

      9
  • notakias

    Με το που κάθεσαι μέσα θέλεις να βγεις έξω ???? μηπως μπήκες σε κάνα lada? Μια χαρά είναι.. η πλούσια έκδοση έχει τα πάντα. Ότι υπάρχει στην αγορά από εξοπλισμό. Κινητήρας Διαμαντη. Diesel 1.5.

      8
  • notakias

    καταναλωση μεικτη 5,3 εκτος για ταξιδι θα δεις και κατω από 4,5!! 1,500diesel. τράβηγμα κινητηρα σουπερ. χωροι πολύ άπλα ειδικα στην εκδοση που τραβιέται το πισω καθισμα και ελευθερωνει από πορτπαγκαζ. εάν ψάχνεις μεχρι αυτά τα χρηματα τον κωλο σου από κατω να χτυπας δεν βρίσκεις κατι καλυτερο. εννοω σε χωρους και κινητηρα. αρνητικα. δυσκολευτικα να συνηθισω λιγο τον συμπλεκτη είναι μαλακος πολύ.

      7
  • cynic

    Εμένα μία φορά που είχα μπει πίσω σε ένα Note ταξί, μου ερχόταν να πεταχτώ έξω από το παράθυρο από τις αναπηδήσεις της ανάρτησης. Χοροπηδούσε σαν να μην έχει καθόλου αμορτισέρ. Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο: ινδικό Micra με ψηλότερο κέντρο βάρους δεν είναι;

      3

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »