Ο 1,6 CDTI θυμίζει βενζινοκινητήρα στην λειτουργία του, έχει πολύ καλές επιδόσεις και είναι και οικονομικός στην κατανάλωση. Με λίγα λόγια τα έχει όλα.

Ο 1,6 CDTI θυμίζει βενζινοκινητήρα στην λειτουργία του, έχει πολύ καλές επιδόσεις και είναι και οικονομικός στην κατανάλωση. Με λίγα λόγια τα έχει όλα.

Κινητήρας: «Γαζώνει» ψιθυριστικά

41.530 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2015)

Το Astra της δοκιμής μας φόραγε τον νέο 1,6 CDTI κινητήρα των 136 ίππων της Opel. Ο εν λόγω κινητήρας εντυπωσιάζει αρχικά με τον πολιτισμένο τρόπο λειτουργίας του, βελούδινο θα λέγαμε για diesel, και το πόσο ήσυχος. Ok, δεν κρύβει το ότι είναι diesel, όμως σε καμία περίπτωση δεν κροταλίζει, δεν κάνει φασαρία, δεν έχει κραδασμούς, δεν κλοτσάει στο ρελαντί και δεν κουράζει οδηγό και επιβάτες. Το αντίθετο θα πούμε. 


Επιπλέον, έχει και μεγάλο εύρος λειτουργίας κάτι που σε συνδυασμό με τους 136 ίππους και τα 320 Nm ροπής τον καθιστούν ευχάριστο και οδηγικά. Aλλωστε είναι ο ισχυρότερος στην κατηγορία του. Ενδεικτικά να πούμε πως μέσα στην πόλη ο 1,6 CDTI τραβάει άνετα από τις 1.500 σ.α.λ. ανεξάρτητα με τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο, η κόκκινη περιοχή στο στροφόμετρο ξεκινά μετά τις 5.000 σ.α.λ., ενώ οι 136 ίπποι φορτώνουν ακόμη και με 6η και 150 χλμ./ώρα στην εθνική. 

Aναφορικά, τώρα, με τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,1 δλ., τιμή πολύ καλή και όχι μόνο για τον οικογενειακό προσανατολισμό του μοντέλου, ενω η κατανάλωση στην πραγματικότητα δεν υπερβαίνει τα 5,5 λτ./100 χλμ. (η επίσημη μέση είναι 3,9 λτ./100 χλμ.). Το μόνο που θα θέλαμε είναι να είχε και εκπομπές CO2 κάτω των 100 γρ./χλμ. (104 γρ./χλμ.), ωστόσο να... χρυσώσουμε το χάπι λέγοντας πως πληροί το πρότυπο εκπομπών Euro6. Παρόλα αυτά πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto