Στρίβει με άνεση, ταχύτητα και ασφάλεια σε κάθε είδους καμπή. Η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, προσφέροντας πολύ καλή άνεση στους επιβάτες.

Στρίβει με άνεση, ταχύτητα και ασφάλεια σε κάθε είδους καμπή. Η ανάρτηση περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος, προσφέροντας πολύ καλή άνεση στους επιβάτες.

Στον δρόμο: «Γαζώνει» ο δυνατός 3κυλινδρος

58.973 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2015)

Στο πεδίο της μάχης, στο δρόμο δηλαδή, το Corsa στέκεται υπεράνω κάθε προσδοκίας που μπορεί να δημιουργήσει η 3κυλινδρη υπόστασή του. Με το καλημέρα αντιλαμβάνεσαι ότι το νέο μηχανικό σύνολο είναι δυνατό και πολιτισμένο συνάμα. Η πρώτη σχέση στο κιβώτιο κουμπώνει γλυκά κι από εκεί κι έπειτα, το τράβηγμα είναι δυνατό, χωρίς ο οδηγός να νιώθει πτώση της ισχύος όσο ανεβαίνει η ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα. Η ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο είναι πολύ καλή, με το Corsa να είναι ευθύβολο και να μένει ανεπηρέαστο από πλευρικούς ανέμους. Η ανάρτηση κάνει καλά την δουλειά της φιλτράροντας ανωμαλίες του οδοστρώματος, ελέγχοντας παράλληλα με εξαιρετικό τρόπο το αμάξωμα. Κάτι που φαίνεται άμεσα, μόλις ξεκινήσουν οι στροφές. Το Corsa θα γείρει λίγο, δεν θα τρομάξει ποτέ τον οδηγό του, με τις όποιες υποστροφικές τάσεις να περιορίζονται άμεσα από το ESP.  Η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί αισθητά συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά το τιμόνι παραμένει πιο ελαφρύ από ό,τι θα θέλαμε. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEUGEOT NEW EVANS
4green