Ο νέος 1.600άρης diesel ξεχωρίζει για την πιο πολιτισμένη του λειτουργία, ενώ βελτιώνει ελαφρώς τις επιδόσεις και χαρίζει καλύτερη κατανάλωση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο νέος 1.600άρης diesel ξεχωρίζει για την πιο πολιτισμένη του λειτουργία, ενώ βελτιώνει ελαφρώς τις επιδόσεις και χαρίζει καλύτερη κατανάλωση.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Απόδοση-ρεκόρ για 1,6 diesel και περισσότερη οικονομία

41.086 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2015)

Ο νεότερος diesel κινητήρας του Mokka μας είναι ήδη γνωστός από τα Opel Astra και Zafira Tourer. Πρόκειται για 4κύλινδρο μοτέρ που περιλαμβάνει την πλέον πρόσφατη τεχνογνωσία στα diesel, όντας κατασκευασμένο από αλουμίνιο, 16βάλβιδο, με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) και σύστημα άμεσου ψεκασμού common rail υψηλής πίεσης. Η ονομαστική του απόδοση είναι 136 ίπποι στις 3.500-4.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 320 Nm στις 2.000 με 2.250 σ.α.λ. Σε σχέση με τον προηγούμενο 1.700άρη diesel που αντικαθιστά ο κινητήρας αυτός, έχουμε μείωση των κυβικών σε συνδυασμό με αύξηση κατά 6 ίππων της δύναμης και κατά 20 Nm της ροπής.
Επιπλέον αυτών, χαρακτηριστική διαφορά του νέου κινητήρα σε σχέση με τον προηγούμενο είναι η σημαντική βελτίωση στους κραδασμούς και το θόρυβο που φθάνει στο εσωτερικό, ύστερα από μια σειρά από ειδικές βελτιώσεις και ρυθμίσεις. Η Opel αναφέρει ότι έχουν παρθεί πολυάριθμα μέτρα ώστε να διασφαλιστεί η πλέον πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα, μεταξύ των οποίων και προηγμένες προσομοιώσεις και ειδικές μετρήσεις μέσω υπολογιστών για την αξιολόγηση των χαρακτηριστικών θορύβου κάθε εξαρτήματός του.
Στην πράξη
Η νέα diesel «καρδιά» του Mokka αποδεικνύει στην πράξη την εξέλιξή της σε σχέση με τον προηγούμενο 1.700άρη, αφού από την πρώτη στιγμή γίνεται αντιληπτή η πρόοδος που έχει γίνει στο κομμάτι της λειτουργίας. Έτσι, οι κραδασμοί είναι σημαντικά περιορισμένοι και ο θόρυβος που φθάνει στα αυτιά των επιβατών από τον κινητήρα ιδιαίτερα χαμηλός, με τη λειτουργία του νέου μοτέρ συχνά να θυμίζει αυτή αντίστοιχων βενζινοκινητήρων. Χαρακτηριστικό στοιχείο του νέου κινητήρα αποτελεί και το τράβηγμά του από πιο χαμηλές στροφές (περί τις 1.500 σ.α.λ.) και ο περιορισμός των απωλειών που είχε ο προηγούμενος σε αυτό το φάσμα λειτουργίας του, εάν και θα θέλαμε ένα καλύτερο τράβηγμα στις ακόμη πιο χαμηλές. Τα νούμερα των επιδώσεων είναι επίσης βελτιωμένα (π.χ. το ονομαστικό 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 10,3 δλ. από 10,5 δλ.). Σε ό,τι έχει να κάνει με το 6άρι κιβώτιο, εδώ η κλιμάκωση είναι και πάλι μακριά προς όφελος της κατανάλωσης και η αίσθηση βελτιωμένη. Ειδικά στον τομέα της οικονομίας, το νέο μοτέρ προσδίδει στο Mokka μειωμένα νούμερα (4,5 λτ./100 χλμ. από 4,9 λτ./100 χλμ.), με την πράξη να μας δείχνει μια πολύ καλή μέση τιμή κοντά στα 6,0 λτ./100 χλμ.


Με 6 σχέσεις, το κιβώτιο έχει μακριά κλιμάκωση και βελτιωμένη αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν.

Με 6 σχέσεις, το κιβώτιο έχει μακριά κλιμάκωση και βελτιωμένη αίσθηση σε σχέση με το παρελθόν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
vw