Πιο γρήγορο, πιο πολιτισμένο, αλλά και πιο οικονομικό στη πράξη το Fiat Panda με τον 1.300άρη πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιο γρήγορο, πιο πολιτισμένο, αλλά και πιο οικονομικό στη πράξη το Fiat Panda με τον 1.300άρη πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων.

Κινητήρας-Eπιδόσεις: Γρηγορότερο, αλλά και πιο οικονομικό!

51.820 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2016)

Ο νέος diesel κινητήρας του Panda με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, φίλτρο DPF και φυσικά τροφοδοσία common rail κέρδισε 20 άλογα και 10 Nm ροπής και έτσι το μίνι της Fiat έγινε αρκετά πιο σβέλτο, τόσο σε επιδόσεις από στάση, όσο και σε ρεπρίζ. Τραβάει μια χαρά στις χαμηλές στροφές και κινεί με άνεση το ελαφρύ ιταλικό μίνι. Επίσης εμφανίζεται λιγότερο θορυβώδης και με λιγότερους κραδασμούς, ενώ είναι και ιδιαίτερα οικονομικός. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν 4,4 λτ./100 χλμ. (4,9 στο προηγούμενο). Ο επιλογέας του κιβωτίου παραμένει θετικός, εύχρηστος και ιδιαίτερα εργονομικά τοποθετημένος, αλλά μια 6η σχέση θα κολάκευε ακόμη περισσότερο τον κινητήρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto