Πιο γρήγορο, πιο πολιτισμένο, αλλά και πιο οικονομικό στη πράξη το Fiat Panda με τον 1.300άρη πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων.
Κινητήρας-Eπιδόσεις: Γρηγορότερο, αλλά και πιο οικονομικό!
51.820 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2016)
Ο νέος diesel κινητήρας του Panda με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, φίλτρο DPF και φυσικά τροφοδοσία common rail κέρδισε 20 άλογα και 10 Nm ροπής και έτσι το μίνι της Fiat έγινε αρκετά πιο σβέλτο, τόσο σε επιδόσεις από στάση, όσο και σε ρεπρίζ. Τραβάει μια χαρά στις χαμηλές στροφές και κινεί με άνεση το ελαφρύ ιταλικό μίνι. Επίσης εμφανίζεται λιγότερο θορυβώδης και με λιγότερους κραδασμούς, ενώ είναι και ιδιαίτερα οικονομικός. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν 4,4 λτ./100 χλμ. (4,9 στο προηγούμενο). Ο επιλογέας του κιβωτίου παραμένει θετικός, εύχρηστος και ιδιαίτερα εργονομικά τοποθετημένος, αλλά μια 6η σχέση θα κολάκευε ακόμη περισσότερο τον κινητήρα.
Ήταν και είναι απλά το κορυφαίο μίνι μακράν. Δεν του έλειπε τίποτα, πόσο μάλλον τώρα. Το σημαντικότερο είναι ότι είναι απίστευτα οικονομικό στην συντήρηση σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, αφού έχεις πάρα πολλές επιλογές για το πρόγραμμα συντήρησης με σχεδόν τα μισά συνεργεία στην Ελλάδα να το ξέρουν το αυτοκίνητο πολύ καλά. Τώρα εάν έχεις και καλό και τίμιο μηχανικό φτάνεις τα 500.000χλμ πίνοντας νερό στο όνομά του. Τα περί εγγυήσεις είναι τριτεύον αφού είναι εξαιρετικά αξιόπιστο αλλά και εάν ακόμα χρειαστείς κάτι πέρα από την ακριβή αντιπροσωπεία θα βρεις τουλάχιστον 10 διαφορετικούς κατασκευαστές προμηθευτές στο ιντερνετ για οποιοδήποτε ανταλλακτικό και σε ότι ποιότητα εσύ θελήσεις. Να σημειώσω ότι είχα Suzuki SS40 και μετά δεύτερο Suzuki SB305 με 140.000χλμ το πρώτο και 205.000χλμ. το δεύτερο. Πανάκριβα και τα δύο στα ανταλλακτικά τους σε σχέση με το panda και εντέλει αναξιόπιστα αφού είχα μείνει κάμποσες φορές και κάθε 40.000χλμ. και στα δύο ήθελα φλάντζες και πλάνισμα καπάκι πέρα από το σερβις, και ηλεκτρικά είχα αντιμετωπίσει και μεγάλο πρόβλημα με την συμπεριφορά τους. Τα δε ανταλλακτικά φανοποιίας απλά απλησίαστα. Για αυτό panda και πάλι panda μακράν απλά είναι αυτοκίνητο, με σωστά κρατήματα, πάμθηνα ανταλλακτικά πολύ αξιόπιστο και οικονομικότατο στην βενζίνη, στο πετρέλαιο δίνει ρέστα.
Γιατί δεν υπάρχει άλλο πεντάθυρο diesel κύριοι? Το μέγεθος και η τιμή του αυτοκινήτου αναγκαστικά το βάζει απέναντι από αυτοκίνητα της. Citroën της ΚΙΑ της Hyundai μη μαινετε στο διαχωρισμό mini με super mini σ αυτές τις περιπτώσεις.
Εγγύηση 2 έτη στα μηχανικά μέρη και εδώ όπως και στο γενικότερο πλαίσιο της Fiat Group. Απλά γελάμε.... Λες και αγοράζεις ξυριστική μηχανή ή κινητό μόνο που αυτά δεν κοστίζουν χιλιάδες Euro...
4 χρονια έχουν Τονυ. Το έχουν κάνει 2+2 για να μειώσουν την τιμή στα αμάξια, θα μπορούσαν αυτό το επιπλέον 200αρι να το έχουν μέσα στην τιμή αγοράς του αμαξιού
Στον Σφακιανάκη που ρώτησα 2 μου έχουν πει, το ίδιο ισχύει για για το fiat 500. Και 4 να είναι και πάλι λίγα είναι. 4 έδινε η Citroen το 2009!!
Για Mito δεν συζητάμε έχουν μοντέλα με προπέρσινα μοτέρ euro 5 και ΙΣΩΣ έρθει το euro 6 μοτέρ τον Ιούλιο...
Ήταν και είναι απλά το κορυφαίο μίνι μακράν. Δεν του έλειπε τίποτα, πόσο μάλλον τώρα. Το σημαντικότερο είναι ότι είναι απίστευτα οικονομικό στην συντήρηση σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί, αφού έχεις πάρα πολλές επιλογές για το πρόγραμμα συντήρησης με σχεδόν τα μισά συνεργεία στην Ελλάδα να το ξέρουν το αυτοκίνητο πολύ καλά. Τώρα εάν έχεις και καλό και τίμιο μηχανικό φτάνεις τα 500.000χλμ πίνοντας νερό στο όνομά του. Τα περί εγγυήσεις είναι τριτεύον αφού είναι εξαιρετικά αξιόπιστο αλλά και εάν ακόμα χρειαστείς κάτι πέρα από την ακριβή αντιπροσωπεία θα βρεις τουλάχιστον 10 διαφορετικούς κατασκευαστές προμηθευτές στο ιντερνετ για οποιοδήποτε ανταλλακτικό και σε ότι ποιότητα εσύ θελήσεις. Να σημειώσω ότι είχα Suzuki SS40 και μετά δεύτερο Suzuki SB305 με 140.000χλμ το πρώτο και 205.000χλμ. το δεύτερο. Πανάκριβα και τα δύο στα ανταλλακτικά τους σε σχέση με το panda και εντέλει αναξιόπιστα αφού είχα μείνει κάμποσες φορές και κάθε 40.000χλμ. και στα δύο ήθελα φλάντζες και πλάνισμα καπάκι πέρα από το σερβις, και ηλεκτρικά είχα αντιμετωπίσει και μεγάλο πρόβλημα με την συμπεριφορά τους. Τα δε ανταλλακτικά φανοποιίας απλά απλησίαστα. Για αυτό panda και πάλι panda μακράν απλά είναι αυτοκίνητο, με σωστά κρατήματα, πάμθηνα ανταλλακτικά πολύ αξιόπιστο και οικονομικότατο στην βενζίνη, στο πετρέλαιο δίνει ρέστα.
Γιατί δεν υπάρχει άλλο πεντάθυρο diesel κύριοι? Το μέγεθος και η τιμή του αυτοκινήτου αναγκαστικά το βάζει απέναντι από αυτοκίνητα της. Citroën της ΚΙΑ της Hyundai μη μαινετε στο διαχωρισμό mini με super mini σ αυτές τις περιπτώσεις.
Εγγύηση 2 έτη στα μηχανικά μέρη και εδώ όπως και στο γενικότερο πλαίσιο της Fiat Group. Απλά γελάμε.... Λες και αγοράζεις ξυριστική μηχανή ή κινητό μόνο που αυτά δεν κοστίζουν χιλιάδες Euro...
4 χρονια έχουν Τονυ. Το έχουν κάνει 2+2 για να μειώσουν την τιμή στα αμάξια, θα μπορούσαν αυτό το επιπλέον 200αρι να το έχουν μέσα στην τιμή αγοράς του αμαξιού
Στον Σφακιανάκη που ρώτησα 2 μου έχουν πει, το ίδιο ισχύει για για το fiat 500. Και 4 να είναι και πάλι λίγα είναι. 4 έδινε η Citroen το 2009!! Για Mito δεν συζητάμε έχουν μοντέλα με προπέρσινα μοτέρ euro 5 και ΙΣΩΣ έρθει το euro 6 μοτέρ τον Ιούλιο...