Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο και ικανό
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο και ικανό

51.819 Επισκέψεις στο άρθρο (8/3/2016)

Το Panda είναι φτιαγμένο για την πόλη: Διαθέτει μικρό κύκλο στροφής (9,3 μ.), είναι ευέλικτο, ευκολοδήγητο, με καλή περιφερειακή ορατότητα και σε γενικές γραμμές ξεκούραστο στις ανωμαλίες του δρόμου, παρά το μικρό του μεταξόνιο. Το ακριβές τιμόνι έχει καλή αίσθηση και διαθέτει έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City) για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στο παρκάρισμα. Όταν χρειαστεί το Panda, ειδικά τώρα που έχει 20 άλογα παραπάνω, μπορεί να βγει με άνεση από τα σύνορα της πόλης, παίζοντας έτσι το ρόλο μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Έχει καλή ποιότητα κύλισης (αν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι πάνω από 110 χλμ./ώρα είναι αισθητοί), ο κινητήρας τραβάει γερά χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς, στρίβει με λογικές κλίσεις και υποστρέφει απόλυτα προοδευτικά αν το παρακάνει και μόνο όταν τη ταχύτητα ανεβεί πολύ δείχνει ευπαθές στον πλευρικό άνεμο ή ο πίσω άξονας εμφανίζεται κάπως νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, τα φρένα είναι ικανά και με καλή αίσθηση.


Εντυπωσιακά ευέλικτο και ευκολοδήγητο, το Fiat Panda δε θα αρνηθεί και το ρόλο μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Εντυπωσιακά ευέλικτο και ευκολοδήγητο, το Fiat Panda δε θα αρνηθεί και το ρόλο μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto