Η ανάρτηση του Peugeot 308 αποσβένει πολύ 
όμορφα τις ανωμαλίες, και χωρίς να είναι πλαδαρή εξασφαλίζει στο μοντέλο μεγάλα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ανάρτηση του Peugeot 308 αποσβένει πολύ όμορφα τις ανωμαλίες, και χωρίς να είναι πλαδαρή εξασφαλίζει στο μοντέλο μεγάλα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης.

Στο δρόμο: Απόφοιτος της γαλλικής σχολής

46.800 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2015)

Η οδική συμπεριφορά του Peugeot 308 1,2 PureTech και η λειτουργία της ανάρτησης η οποία απορροφά υπερ-αποτελεσματικά τις ανωμαλίες -χωρίς όμως να είναι πλαδαρή, είναι το στοιχείο που σε κερδίζει αμέσως μόλις βρεθείς πίσω από το τιμόνι του γαλλικού μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση έχει το σύνηθες set-up της κατηγορίας (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), όμως είναι κουρδισμένη έτσι ώστε οι πίσω επιβάτες να μην παραπονιούνται όταν πέφτεις σε λακκούβες και εσύ να αισθάνεσαι σίγουρος όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς. Έτσι, το μπροστινό μέρος μπαίνει με σιγουριά στις κλειστές στροφές, ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί, σύμφωνα δηλαδή με τα πρότυπα της… γαλλικής σχολής. Βέβαια, στην όλη θετική αίσθηση του μοντέλου συμβάλλει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει σωστό βάρος, είναι καλό σε πληροφόρηση, ενώ το μικρής διαμέτρου τιμόνι βολεύει τόσο σε γρήγορους ρυθμούς, όσο και κατά τους επιτόπιους ελιγμούς μέσα στην πόλη. Στον αυτοκινητόδρομο, από την άλλη, το 308 πατάει γερά και είναι ευθύβολο, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι. Τέλος, καλά και αποτελεσματικά είναι τα φρένα, αφού για να ακινητοποιηθεί το μοντέλο από τα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 37,0 συνολικά μέτρα.


Ξεκίνησε η αντεπίθεση της βενζίνης;
Το ποσοστό των βενζινοκίνητων μικρομεσαίων στην ελληνική αγορά είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με τα diesel (35-65%). Αυτό οφείλεται τόσο στην απελευθέρωση των diesel τα τελευταία χρόνια, όσο και στο γεγονός ότι το downsizing στους βενζινοκινητήρες μετράει λίγα χρόνια… Φαίνεται, όμως, ότι κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, αφού προκειμένου οι κατασκευαστές να ρίξουν CO2 και κατανάλωση χωρίς να χάσουν σε απόδοση, καταφεύγουν στη λύση μικρού κυβισμού κινητήρας + turbo. Έτσι, ενώ πριν 4 χρόνια ήταν μόνο η Ford με τον EcoBoost 1.000άρη κινητήρα της, σήμερα οι προτάσεις είναι πολύ περισσότερες (π.χ. VW 1.0 Eco TSI, Nissan 1,2 DiGT, Opel 1.0 turbo) και έπονται και άλλες (π.χ. από Hyundai και Kia). Ενδεικτικό, επίσης, είναι πως στο παιχνίδι του downsizing μπήκε μέχρι και η Toyota με τον 1,2 turbo των 116 ίππων στο Auris. Από αυτό, βέβαια, το όφελος είναι για τον καταναλωτή. Πρώτον οι turbo κινητήρες έχουν καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τους παλιότερους ατμοσφαιρικούς, π.χ. τραβάνε από πολύ χαμηλά σαν diesel και έχουν καλές επιδόσεις, ενώ μικρότερο είναι κόστος των μετακινήσεων. Με βάση, λοιπόν, τα παραπάνω δεδομένα, εσείς τι λέτε; Μήπως έχει ξεκινήσει η αντεπίθεση των μικρομεσαίων βενζίνης;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL