Η ανάρτηση του Peugeot 308 αποσβένει πολύ
όμορφα τις ανωμαλίες, και χωρίς να είναι πλαδαρή εξασφαλίζει στο μοντέλο μεγάλα περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης.
Στο δρόμο: Απόφοιτος της γαλλικής σχολής
46.800 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2015)
Η οδική συμπεριφορά του Peugeot 308 1,2 PureTech και η λειτουργία της ανάρτησης η οποία απορροφά υπερ-αποτελεσματικά τις ανωμαλίες -χωρίς όμως να είναι πλαδαρή, είναι το στοιχείο που σε κερδίζει αμέσως μόλις βρεθείς πίσω από το τιμόνι του γαλλικού μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, η ανάρτηση έχει το σύνηθες set-up της κατηγορίας (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), όμως είναι κουρδισμένη έτσι ώστε οι πίσω επιβάτες να μην παραπονιούνται όταν πέφτεις σε λακκούβες και εσύ να αισθάνεσαι σίγουρος όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς. Έτσι, το μπροστινό μέρος μπαίνει με σιγουριά στις κλειστές στροφές, ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί, σύμφωνα δηλαδή με τα πρότυπα της… γαλλικής σχολής. Βέβαια, στην όλη θετική αίσθηση του μοντέλου συμβάλλει και το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει σωστό βάρος, είναι καλό σε πληροφόρηση, ενώ το μικρής διαμέτρου τιμόνι βολεύει τόσο σε γρήγορους ρυθμούς, όσο και κατά τους επιτόπιους ελιγμούς μέσα στην πόλη. Στον αυτοκινητόδρομο, από την άλλη, το 308 πατάει γερά και είναι ευθύβολο, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι. Τέλος, καλά και αποτελεσματικά είναι τα φρένα, αφού για να ακινητοποιηθεί το μοντέλο από τα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 37,0 συνολικά μέτρα.
Ξεκίνησε η αντεπίθεση της βενζίνης;
Το ποσοστό των βενζινοκίνητων μικρομεσαίων στην ελληνική αγορά είναι πολύ μικρότερο σε σχέση με τα diesel (35-65%). Αυτό οφείλεται τόσο στην απελευθέρωση των diesel τα τελευταία χρόνια, όσο και στο γεγονός ότι το downsizing στους βενζινοκινητήρες μετράει λίγα χρόνια… Φαίνεται, όμως, ότι κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, αφού προκειμένου οι κατασκευαστές να ρίξουν CO2 και κατανάλωση χωρίς να χάσουν σε απόδοση, καταφεύγουν στη λύση μικρού κυβισμού κινητήρας + turbo. Έτσι, ενώ πριν 4 χρόνια ήταν μόνο η Ford με τον EcoBoost 1.000άρη κινητήρα της, σήμερα οι προτάσεις είναι πολύ περισσότερες (π.χ. VW 1.0 Eco TSI, Nissan 1,2 DiGT, Opel 1.0 turbo) και έπονται και άλλες (π.χ. από Hyundai και Kia). Ενδεικτικό, επίσης, είναι πως στο παιχνίδι του downsizing μπήκε μέχρι και η Toyota με τον 1,2 turbo των 116 ίππων στο Auris. Από αυτό, βέβαια, το όφελος είναι για τον καταναλωτή. Πρώτον οι turbo κινητήρες έχουν καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τους παλιότερους ατμοσφαιρικούς, π.χ. τραβάνε από πολύ χαμηλά σαν diesel και έχουν καλές επιδόσεις, ενώ μικρότερο είναι κόστος των μετακινήσεων. Με βάση, λοιπόν, τα παραπάνω δεδομένα, εσείς τι λέτε; Μήπως έχει ξεκινήσει η αντεπίθεση των μικρομεσαίων βενζίνης;
Τίποτα, λεβέντες πουλήστε τα όλοι (μικροί turbo, άμεσοι ψεκασμοί, diesel, υβριδικά) και αγοράστε ts με 192 ατμοσφαιρικά άλογα, δυστυχώς μεταχειρισμένο μόνο, για να ξενοικιάσετε και να βγάλετε και γούστα... Αυτοί οι κινητήρες δεν φτιάχνονται πια. Νέοι κινητήρες και μπαρούφες...
άλλαξα γνωμη σχετικά εάν κατασκευάζεται το φιατ τιπο στην τουρκια...δεν εχω τέτοιους ενδο
ιασμους, εγω τα χρηματα που θα δωσω να τα αγορασω κοιταω και βεβαια η καλη κατασκευη..μη ξεχναμε εκει φτιαχνινται και τα κορολλα..το εργοστασιο στην τουρκια..εχει παρει βραβεια ποιοτητας....
για μένα ακριβό, κοιταζω καινουργιο μεχρι 15 χιλιαρικα...μονο το φοκους παιζει στην α κατηγορια σε αυτά τα χρηματα.. το σιτροεν c4 καλο αλλα δεν μπου αρεσει, το φορντ φοκους δεν εχει συναγωνισμο, μετα γυρω στα 17 χιλιαρικα και πανω..το κασκαι, αν το ρενω εχει τα ιδια χρηματα..τοτε ρενω...αν ερθει το μεγκαν γυρω στα 15 ..θα γινει αυτό κυριρχο....βεβαια παιζει και η κορολλα.. η το σκοντα οκταβια..αλλα η σκοντα εχει αποσυρθεί από την ελλαδα, , εμενα δεν με πειραζει να εχουν τα αυτοκίνητα τους παλιους 1,6 αξιόπιστους προ τούρμπο και νταουνλονινγ κινητήρες....
Προτιμώ τον 1.6 με τα 120 από τον τρικιλυνδρο 1.2 τουρμπο με τα 130.Και το λέω βάση του δικού μου αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητηρα 1.6 με 120 (TU5JP4 για τους γνώστες) που αυτή τη στιγμη γράφει 212000 χιλ(πολύ σκληρά χιλιόμετρα τρελές θερμοκρασίες..vts) στο κοντερτ του χωρίς να κάνει κιχ...βέβαια ενημερωτικά σας λέω πως στις 185000 έγινε καθάρισμα κεφαλής(όχι πλάνισμα) κι αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων..είχε αρχίσει να δακρίζει το καπάκι από διαρροή λαδιού,φυσικά αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χιλ με φιλτρο πάντα και συνθετικά 5w-40,και προσοχή στον κρύο κινητήρα μεχρι να ζεσταθεί.Αν τ ακολουθήσετε αυτά στον συγκεκριμένο κινητήρα 1.6 l με τα 120 hp θα σας...γεράσει
βεβαια ξεχασα και την σεατ, το Λεον...αν σας αρεσει βεβαια..εμενα όχι.... δεν γνωρίζουμε ακομη τιμες για το τιπο..αν εχει από 15 χιλιαρικα..θα αγορασω δυο από αυτό......!
τρικύλινδρος με 130 ίππους???...υπερβολικά πιεσμένος μου φαίνεται...
Ενα test στα 100.000 χλμ θα μας δειξει τις οποιες αδυναμιες του τρικυλινδρου turbo. H τιμη ειναι υψηλη αλλα εχει καλο εξοπλισμο και γαλλικο κρατημα.
καλο φαινεται, αν και αλμυρούτσικο σε τιμη.. Ένα συγκριτικο με τα auris 1.2, pulsar 1.2, megane 1.2 & vw group 1.0-1.2 θα ηταν ενδιαφερουσα.
Τίποτα, λεβέντες πουλήστε τα όλοι (μικροί turbo, άμεσοι ψεκασμοί, diesel, υβριδικά) και αγοράστε ts με 192 ατμοσφαιρικά άλογα, δυστυχώς μεταχειρισμένο μόνο, για να ξενοικιάσετε και να βγάλετε και γούστα... Αυτοί οι κινητήρες δεν φτιάχνονται πια. Νέοι κινητήρες και μπαρούφες...
άλλαξα γνωμη σχετικά εάν κατασκευάζεται το φιατ τιπο στην τουρκια...δεν εχω τέτοιους ενδο ιασμους, εγω τα χρηματα που θα δωσω να τα αγορασω κοιταω και βεβαια η καλη κατασκευη..μη ξεχναμε εκει φτιαχνινται και τα κορολλα..το εργοστασιο στην τουρκια..εχει παρει βραβεια ποιοτητας....
για μένα ακριβό, κοιταζω καινουργιο μεχρι 15 χιλιαρικα...μονο το φοκους παιζει στην α κατηγορια σε αυτά τα χρηματα.. το σιτροεν c4 καλο αλλα δεν μπου αρεσει, το φορντ φοκους δεν εχει συναγωνισμο, μετα γυρω στα 17 χιλιαρικα και πανω..το κασκαι, αν το ρενω εχει τα ιδια χρηματα..τοτε ρενω...αν ερθει το μεγκαν γυρω στα 15 ..θα γινει αυτό κυριρχο....βεβαια παιζει και η κορολλα.. η το σκοντα οκταβια..αλλα η σκοντα εχει αποσυρθεί από την ελλαδα, , εμενα δεν με πειραζει να εχουν τα αυτοκίνητα τους παλιους 1,6 αξιόπιστους προ τούρμπο και νταουνλονινγ κινητήρες....
Προτιμώ τον 1.6 με τα 120 από τον τρικιλυνδρο 1.2 τουρμπο με τα 130.Και το λέω βάση του δικού μου αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητηρα 1.6 με 120 (TU5JP4 για τους γνώστες) που αυτή τη στιγμη γράφει 212000 χιλ(πολύ σκληρά χιλιόμετρα τρελές θερμοκρασίες..vts) στο κοντερτ του χωρίς να κάνει κιχ...βέβαια ενημερωτικά σας λέω πως στις 185000 έγινε καθάρισμα κεφαλής(όχι πλάνισμα) κι αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων..είχε αρχίσει να δακρίζει το καπάκι από διαρροή λαδιού,φυσικά αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χιλ με φιλτρο πάντα και συνθετικά 5w-40,και προσοχή στον κρύο κινητήρα μεχρι να ζεσταθεί.Αν τ ακολουθήσετε αυτά στον συγκεκριμένο κινητήρα 1.6 l με τα 120 hp θα σας...γεράσει
βεβαια ξεχασα και την σεατ, το Λεον...αν σας αρεσει βεβαια..εμενα όχι.... δεν γνωρίζουμε ακομη τιμες για το τιπο..αν εχει από 15 χιλιαρικα..θα αγορασω δυο από αυτό......!