Με 420 λίτρα ο χώρος αποσκευών συγκαταλέται σε ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου.
Χώροι: Με 420 λτ. πορτ-μπαγκάζ
46.791 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2015)
Οι χώροι για τους επιβάτες και -κυρίως- για τις αποσκευές αποτελούν ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του 308. Συγκεκριμένα, το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 420 λτ., ο οποίος είναι κορυφαίος για την κατηγορία και στην πράξη μπορεί να χωρέσει με άνεση μία μεγάλη και δύο μεσαίες βαλίτσες. Περνώντας στην καμπίνα ο άερας για τα γόνατα των πίσω είναι ικανοποιητικός (112 χλστ.), το ίδιο και το φάρδος (για τα δεδομένα των μικρομεσαίων μιας και ένας τρίτος θα στριμωθεί λίγο), ενώ καλός είναι και ο αέρας για το κεφάλι (33 χλστ.). Όσον αφορά τέλος στην θέση οδήγησης αυτή είναι καλή γιατί κάθεσαι χαμηλά, έχεις τον επιλογέα εχεί που πρέπει και το μικρό τιμόνι διευκολύνει στις γρήγορες κινήσεις, ώστόσο λίγο καλύτερη θα θέλαμε την ορατότητα προς τα πίσω η οποία περιορίζεται εξαιτίας του στενού παρμπρίζ και φαρδιών κολόνων.
Τίποτα, λεβέντες πουλήστε τα όλοι (μικροί turbo, άμεσοι ψεκασμοί, diesel, υβριδικά) και αγοράστε ts με 192 ατμοσφαιρικά άλογα, δυστυχώς μεταχειρισμένο μόνο, για να ξενοικιάσετε και να βγάλετε και γούστα... Αυτοί οι κινητήρες δεν φτιάχνονται πια. Νέοι κινητήρες και μπαρούφες...
άλλαξα γνωμη σχετικά εάν κατασκευάζεται το φιατ τιπο στην τουρκια...δεν εχω τέτοιους ενδο
ιασμους, εγω τα χρηματα που θα δωσω να τα αγορασω κοιταω και βεβαια η καλη κατασκευη..μη ξεχναμε εκει φτιαχνινται και τα κορολλα..το εργοστασιο στην τουρκια..εχει παρει βραβεια ποιοτητας....
για μένα ακριβό, κοιταζω καινουργιο μεχρι 15 χιλιαρικα...μονο το φοκους παιζει στην α κατηγορια σε αυτά τα χρηματα.. το σιτροεν c4 καλο αλλα δεν μπου αρεσει, το φορντ φοκους δεν εχει συναγωνισμο, μετα γυρω στα 17 χιλιαρικα και πανω..το κασκαι, αν το ρενω εχει τα ιδια χρηματα..τοτε ρενω...αν ερθει το μεγκαν γυρω στα 15 ..θα γινει αυτό κυριρχο....βεβαια παιζει και η κορολλα.. η το σκοντα οκταβια..αλλα η σκοντα εχει αποσυρθεί από την ελλαδα, , εμενα δεν με πειραζει να εχουν τα αυτοκίνητα τους παλιους 1,6 αξιόπιστους προ τούρμπο και νταουνλονινγ κινητήρες....
Προτιμώ τον 1.6 με τα 120 από τον τρικιλυνδρο 1.2 τουρμπο με τα 130.Και το λέω βάση του δικού μου αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητηρα 1.6 με 120 (TU5JP4 για τους γνώστες) που αυτή τη στιγμη γράφει 212000 χιλ(πολύ σκληρά χιλιόμετρα τρελές θερμοκρασίες..vts) στο κοντερτ του χωρίς να κάνει κιχ...βέβαια ενημερωτικά σας λέω πως στις 185000 έγινε καθάρισμα κεφαλής(όχι πλάνισμα) κι αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων..είχε αρχίσει να δακρίζει το καπάκι από διαρροή λαδιού,φυσικά αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χιλ με φιλτρο πάντα και συνθετικά 5w-40,και προσοχή στον κρύο κινητήρα μεχρι να ζεσταθεί.Αν τ ακολουθήσετε αυτά στον συγκεκριμένο κινητήρα 1.6 l με τα 120 hp θα σας...γεράσει
βεβαια ξεχασα και την σεατ, το Λεον...αν σας αρεσει βεβαια..εμενα όχι.... δεν γνωρίζουμε ακομη τιμες για το τιπο..αν εχει από 15 χιλιαρικα..θα αγορασω δυο από αυτό......!
τρικύλινδρος με 130 ίππους???...υπερβολικά πιεσμένος μου φαίνεται...
Ενα test στα 100.000 χλμ θα μας δειξει τις οποιες αδυναμιες του τρικυλινδρου turbo. H τιμη ειναι υψηλη αλλα εχει καλο εξοπλισμο και γαλλικο κρατημα.
καλο φαινεται, αν και αλμυρούτσικο σε τιμη.. Ένα συγκριτικο με τα auris 1.2, pulsar 1.2, megane 1.2 & vw group 1.0-1.2 θα ηταν ενδιαφερουσα.
Τίποτα, λεβέντες πουλήστε τα όλοι (μικροί turbo, άμεσοι ψεκασμοί, diesel, υβριδικά) και αγοράστε ts με 192 ατμοσφαιρικά άλογα, δυστυχώς μεταχειρισμένο μόνο, για να ξενοικιάσετε και να βγάλετε και γούστα... Αυτοί οι κινητήρες δεν φτιάχνονται πια. Νέοι κινητήρες και μπαρούφες...
άλλαξα γνωμη σχετικά εάν κατασκευάζεται το φιατ τιπο στην τουρκια...δεν εχω τέτοιους ενδο ιασμους, εγω τα χρηματα που θα δωσω να τα αγορασω κοιταω και βεβαια η καλη κατασκευη..μη ξεχναμε εκει φτιαχνινται και τα κορολλα..το εργοστασιο στην τουρκια..εχει παρει βραβεια ποιοτητας....
για μένα ακριβό, κοιταζω καινουργιο μεχρι 15 χιλιαρικα...μονο το φοκους παιζει στην α κατηγορια σε αυτά τα χρηματα.. το σιτροεν c4 καλο αλλα δεν μπου αρεσει, το φορντ φοκους δεν εχει συναγωνισμο, μετα γυρω στα 17 χιλιαρικα και πανω..το κασκαι, αν το ρενω εχει τα ιδια χρηματα..τοτε ρενω...αν ερθει το μεγκαν γυρω στα 15 ..θα γινει αυτό κυριρχο....βεβαια παιζει και η κορολλα.. η το σκοντα οκταβια..αλλα η σκοντα εχει αποσυρθεί από την ελλαδα, , εμενα δεν με πειραζει να εχουν τα αυτοκίνητα τους παλιους 1,6 αξιόπιστους προ τούρμπο και νταουνλονινγ κινητήρες....
Προτιμώ τον 1.6 με τα 120 από τον τρικιλυνδρο 1.2 τουρμπο με τα 130.Και το λέω βάση του δικού μου αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητηρα 1.6 με 120 (TU5JP4 για τους γνώστες) που αυτή τη στιγμη γράφει 212000 χιλ(πολύ σκληρά χιλιόμετρα τρελές θερμοκρασίες..vts) στο κοντερτ του χωρίς να κάνει κιχ...βέβαια ενημερωτικά σας λέω πως στις 185000 έγινε καθάρισμα κεφαλής(όχι πλάνισμα) κι αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων..είχε αρχίσει να δακρίζει το καπάκι από διαρροή λαδιού,φυσικά αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χιλ με φιλτρο πάντα και συνθετικά 5w-40,και προσοχή στον κρύο κινητήρα μεχρι να ζεσταθεί.Αν τ ακολουθήσετε αυτά στον συγκεκριμένο κινητήρα 1.6 l με τα 120 hp θα σας...γεράσει
βεβαια ξεχασα και την σεατ, το Λεον...αν σας αρεσει βεβαια..εμενα όχι.... δεν γνωρίζουμε ακομη τιμες για το τιπο..αν εχει από 15 χιλιαρικα..θα αγορασω δυο από αυτό......!