Με τον 1,2 κινητήρα των 130 ίππων κάτω από το καπό του, το Peugeot 308 μπορεί να κοιτάει πιο αισιόδοξα την θέση του στα μικρομεσαία βενζίνης, γιατί είναι οικονομικό και σβέλτο στην πράξη. Η ανάρτησή του, επίσης, είναι ένα από τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του, ενώ στα θετικά συγκαταλέγεται και η minimal σχεδίαση του ποιοτικού εσωτερικού του. Σχετικά με την τιμή του, αν σκεφτεί κάποιος τα πλεονεκτήματα του προγράμματος Peugeot 4x4, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό, τότε το συνολικό πακέτο γίνεται πιο ελκυστικό.
Τίποτα, λεβέντες πουλήστε τα όλοι (μικροί turbo, άμεσοι ψεκασμοί, diesel, υβριδικά) και αγοράστε ts με 192 ατμοσφαιρικά άλογα, δυστυχώς μεταχειρισμένο μόνο, για να ξενοικιάσετε και να βγάλετε και γούστα... Αυτοί οι κινητήρες δεν φτιάχνονται πια. Νέοι κινητήρες και μπαρούφες...
άλλαξα γνωμη σχετικά εάν κατασκευάζεται το φιατ τιπο στην τουρκια...δεν εχω τέτοιους ενδο
ιασμους, εγω τα χρηματα που θα δωσω να τα αγορασω κοιταω και βεβαια η καλη κατασκευη..μη ξεχναμε εκει φτιαχνινται και τα κορολλα..το εργοστασιο στην τουρκια..εχει παρει βραβεια ποιοτητας....
για μένα ακριβό, κοιταζω καινουργιο μεχρι 15 χιλιαρικα...μονο το φοκους παιζει στην α κατηγορια σε αυτά τα χρηματα.. το σιτροεν c4 καλο αλλα δεν μπου αρεσει, το φορντ φοκους δεν εχει συναγωνισμο, μετα γυρω στα 17 χιλιαρικα και πανω..το κασκαι, αν το ρενω εχει τα ιδια χρηματα..τοτε ρενω...αν ερθει το μεγκαν γυρω στα 15 ..θα γινει αυτό κυριρχο....βεβαια παιζει και η κορολλα.. η το σκοντα οκταβια..αλλα η σκοντα εχει αποσυρθεί από την ελλαδα, , εμενα δεν με πειραζει να εχουν τα αυτοκίνητα τους παλιους 1,6 αξιόπιστους προ τούρμπο και νταουνλονινγ κινητήρες....
Προτιμώ τον 1.6 με τα 120 από τον τρικιλυνδρο 1.2 τουρμπο με τα 130.Και το λέω βάση του δικού μου αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητηρα 1.6 με 120 (TU5JP4 για τους γνώστες) που αυτή τη στιγμη γράφει 212000 χιλ(πολύ σκληρά χιλιόμετρα τρελές θερμοκρασίες..vts) στο κοντερτ του χωρίς να κάνει κιχ...βέβαια ενημερωτικά σας λέω πως στις 185000 έγινε καθάρισμα κεφαλής(όχι πλάνισμα) κι αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων..είχε αρχίσει να δακρίζει το καπάκι από διαρροή λαδιού,φυσικά αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χιλ με φιλτρο πάντα και συνθετικά 5w-40,και προσοχή στον κρύο κινητήρα μεχρι να ζεσταθεί.Αν τ ακολουθήσετε αυτά στον συγκεκριμένο κινητήρα 1.6 l με τα 120 hp θα σας...γεράσει
βεβαια ξεχασα και την σεατ, το Λεον...αν σας αρεσει βεβαια..εμενα όχι.... δεν γνωρίζουμε ακομη τιμες για το τιπο..αν εχει από 15 χιλιαρικα..θα αγορασω δυο από αυτό......!
τρικύλινδρος με 130 ίππους???...υπερβολικά πιεσμένος μου φαίνεται...
Ενα test στα 100.000 χλμ θα μας δειξει τις οποιες αδυναμιες του τρικυλινδρου turbo. H τιμη ειναι υψηλη αλλα εχει καλο εξοπλισμο και γαλλικο κρατημα.
καλο φαινεται, αν και αλμυρούτσικο σε τιμη.. Ένα συγκριτικο με τα auris 1.2, pulsar 1.2, megane 1.2 & vw group 1.0-1.2 θα ηταν ενδιαφερουσα.
Τίποτα, λεβέντες πουλήστε τα όλοι (μικροί turbo, άμεσοι ψεκασμοί, diesel, υβριδικά) και αγοράστε ts με 192 ατμοσφαιρικά άλογα, δυστυχώς μεταχειρισμένο μόνο, για να ξενοικιάσετε και να βγάλετε και γούστα... Αυτοί οι κινητήρες δεν φτιάχνονται πια. Νέοι κινητήρες και μπαρούφες...
άλλαξα γνωμη σχετικά εάν κατασκευάζεται το φιατ τιπο στην τουρκια...δεν εχω τέτοιους ενδο ιασμους, εγω τα χρηματα που θα δωσω να τα αγορασω κοιταω και βεβαια η καλη κατασκευη..μη ξεχναμε εκει φτιαχνινται και τα κορολλα..το εργοστασιο στην τουρκια..εχει παρει βραβεια ποιοτητας....
για μένα ακριβό, κοιταζω καινουργιο μεχρι 15 χιλιαρικα...μονο το φοκους παιζει στην α κατηγορια σε αυτά τα χρηματα.. το σιτροεν c4 καλο αλλα δεν μπου αρεσει, το φορντ φοκους δεν εχει συναγωνισμο, μετα γυρω στα 17 χιλιαρικα και πανω..το κασκαι, αν το ρενω εχει τα ιδια χρηματα..τοτε ρενω...αν ερθει το μεγκαν γυρω στα 15 ..θα γινει αυτό κυριρχο....βεβαια παιζει και η κορολλα.. η το σκοντα οκταβια..αλλα η σκοντα εχει αποσυρθεί από την ελλαδα, , εμενα δεν με πειραζει να εχουν τα αυτοκίνητα τους παλιους 1,6 αξιόπιστους προ τούρμπο και νταουνλονινγ κινητήρες....
Προτιμώ τον 1.6 με τα 120 από τον τρικιλυνδρο 1.2 τουρμπο με τα 130.Και το λέω βάση του δικού μου αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητηρα 1.6 με 120 (TU5JP4 για τους γνώστες) που αυτή τη στιγμη γράφει 212000 χιλ(πολύ σκληρά χιλιόμετρα τρελές θερμοκρασίες..vts) στο κοντερτ του χωρίς να κάνει κιχ...βέβαια ενημερωτικά σας λέω πως στις 185000 έγινε καθάρισμα κεφαλής(όχι πλάνισμα) κι αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων..είχε αρχίσει να δακρίζει το καπάκι από διαρροή λαδιού,φυσικά αλλαγή λαδιών κάθε 7500 χιλ με φιλτρο πάντα και συνθετικά 5w-40,και προσοχή στον κρύο κινητήρα μεχρι να ζεσταθεί.Αν τ ακολουθήσετε αυτά στον συγκεκριμένο κινητήρα 1.6 l με τα 120 hp θα σας...γεράσει
βεβαια ξεχασα και την σεατ, το Λεον...αν σας αρεσει βεβαια..εμενα όχι.... δεν γνωρίζουμε ακομη τιμες για το τιπο..αν εχει από 15 χιλιαρικα..θα αγορασω δυο από αυτό......!