Στην καλή άσφαλτο, το 308 GTi «κεντάει» και γρήγορα εμπιστεύεσαι 
το τρίπτυχο πλαίσιο – ανάρτηση – τιμόνι για να διαγράψεις με ευκολία κάθε είδους καμπή.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην καλή άσφαλτο, το 308 GTi «κεντάει» και γρήγορα εμπιστεύεσαι το τρίπτυχο πλαίσιο – ανάρτηση – τιμόνι για να διαγράψεις με ευκολία κάθε είδους καμπή.

Στο δρόμο: Πραγματικό GTi

21.952 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2016)

Η πρώτη μας επαφή με το 308 GTi έγινε μέσα στην πίστα των Mεγάρων, όπου η σφιχτή ανάρτηση, το μπλοκέ εμπρός διαφορικό, τα επικά φρένα και τα 272 άλογα μας επέτρεψαν να κυνηγήσουμε εξαιρετικούς χρόνους. Σε πραγματικές συνθήκες η εικόνα είναι ανάλογη, αρκεί το οδόστρωμα να μην είναι «σαπούνι». Σε αυτή την περίπτωση το 308 GTi δείχνει να δυσκολεύεται να βάλει τη δύναμη κάτω και έχει σαφώς την τάση να υποστρέφει με ευκολία. Αντίθετα, στην καλή άσφαλτο «κεντάει» και γρήγορα εμπιστεύεσαι το τρίπτυχο πλαίσιο – ανάρτηση – τιμόνι για να διαγράψεις με ευκολία κάθε είδους καμπή. Αρωγοί, η μικρή κλίση, το παιχνιδιάρικο και «ζωντανό» πίσω μέρος,  το μεστό σε αίσθηση τιμόνι και τα μαλακά Michelin Pilot Super Sport σε διάσταση 235/35 R19. Το σύνολο σίγουρα άξιζε έναν καλύτερο επιλογέα ταχυτήτων, με μικρότερες διαδρομές και πιο πωρωτικό κούμπωμα, καθώς και μια πιο επιθετική θέση οδήγησης, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την ικανότητα του γρανιτένιου πλαισίου και των καλοκουρδισμένων αναρτήσεων. Οι τελευταίες ναι μεν είναι σφιχτές και σε συνδυασμό με τους 19άρηδες τροχούς ενίοτε σκληρές σε απόσβεση, αλλά σε καμία περίπτωση δεν εμφανίζουν «ξερές» αντιδράσεις και θορύβους συμβάλλοντας με τη σειρά τους σε μια υψηλή ποιότητα κύλισης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL