Η προσθήκη του 1,6 TDI ολοκληρώνει το Ibiza, μιας και οι 90 ίπποι προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις σε συνάρτηση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η προσθήκη του 1,6 TDI ολοκληρώνει το Ibiza, μιας και οι 90 ίπποι προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις σε συνάρτηση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Του πάει γάντι

25.124 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2015)

Κάτω από το καπό του Ibiza υπάρχει ένας πετρελαιοκινητήρας των 1.598 κ.εκ. με τεχνολογία common rail, η απόδοση του οποίου αγγίζει τους 90 ίππους, ενώ η ροπή τα 230 Νm, νούμερο που προσφέρει ικανοποιητικό τράβηγμα από χαμηλά, χαρακτηριστικό που δεν αναγκάζει τον οδηγό να καταφεύγει συνεχώς στον επιλογέα, ενώ παράλληλα κατορθώνει να κρατά χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου, η οποία αγγίζει τα 4,2 λτ./100χλμ. Στο τομέα των επιδόσεων το Ibiza τα πάει πολύ καλά μιας και για την διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10,4 δλ, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 178 χλμ/ώρα. 


Το τράβηγμα του κινητήρα είναι δυνατό από το χαμηλό φάσμα στροφών μιας και η ροπή είναι διαθέσιμη από τις μόλις 1.500 σ.α.λ., επιτρέποντας στον οδηγό ακόμα και να κινείται με μια σχέση πάνω. Βέβαια τα πράγματα θα ήταν λίγο καλύτερα αν είχε μεγαλύτερο ωφέλιμο εύρος μιας και η πτώση της ροπής εμφανίζεται μετά τις 2.500 σ.α.λ., κάτι που γίνεται αντιληπτό στην καθημερινή συμβίωση με το Ibiza. 

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων, όντας λίγο σφιχτό, εν τούτοις όμως αρκετά ακριβές στο κούμπωμά του. Βέβαια η έλλειψη της 6ης σχέσης φαίνεται στον συγκεκριμένο κινητήρα, μιας και η ύπαρξή της θα έριχνε περαιτέρω τις στροφές του κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο και κατά συνέπεια την κατανάλωση καυσίμου. Πολύ καλές εντυπώσεις αποκομίσαμε κι από το σύστημα πέδησης του Ibiza, το οποίο εξοπλίζεται με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και δίσκους πίσω. Έτσι, από τα 100 χλμ/ώρα έως την πλήρη ακινητοποίηση απαιτούνται 36,2 μέτρα, ενώ το πεντάλ του φρένου προσφέρει καλή αίσθηση. 

Καλό το 5αρι κιβώτιο, με σφιχτή αίσθηση. Η 6η σχέση θα αναδείκνυε ακόμα περισσότερο τον κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο.

Καλό το 5αρι κιβώτιο, με σφιχτή αίσθηση. Η 6η σχέση θα αναδείκνυε ακόμα περισσότερο τον κινητήρα στον αυτοκινητόδρομο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto