Η ποιότητα κύλισης είναι καλή με την ανάρτηση να φιλτράρει τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι σε ανεκτά επίπεδα.
Στο δρόμο: Σταθερό και με καλή άνεση
25.118 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2015)
Βασικό χαρακτηριστικό του SEAT Ibiza 1,6 TDI στο δρόμο είναι η άνεση που προσφέρει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπολείπεται σε κράτημα. Η ανάρτηση είναι πολύ καλά ρυθμισμένη για να συνδυάζει τα προαναφερθέντα κι επιπλέον προσδίδει την απαιτούμενη σιγουριά και σταθερότητα στην ευθεία. Η ποιότητα κύλισης είναι καλή, η ανάρτηση φιλτράρει ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι σε ανεκτά (για την κατηγορία) επίπεδα με τριψήφια νούμερα στο κοντέρ. Στις στροφές πάλι οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι προβλέψιμες και απόλυτα ελεγχόμενες, με κάποιες κλίσεις οι οποίες σε καμία των περιπτώσεων δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητά του. Στο όριο το Ibiza θα ανοίξει αρχικά την τροχιά του κι αν τυχόν το παρακάνει ο οδηγός, τότε θα επέμβει το ESP.
Που κατάντησε η SEAT να έχει μοντέλο (Ibiza) φθηνότερο και από την Dacia (SANDERO 1.5 dCi 75hp STYLE 13.890€). Αν ήταν να διαλέξω μεταξύ των δυο θα επέλεγα το Dacia SANTERO διότι έχει τον κορυφαίο κινητήρα (dCi) που βγάζει από 75hp έως 115hp. Έκτος αυτού με προβληματίζει και η χαμηλή τιμή του Ibiza.
Που κατάντησε η SEAT να έχει μοντέλο (Ibiza) φθηνότερο και από την Dacia (SANDERO 1.5 dCi 75hp STYLE 13.890€). Αν ήταν να διαλέξω μεταξύ των δυο θα επέλεγα το Dacia SANTERO διότι έχει τον κορυφαίο κινητήρα (dCi) που βγάζει από 75hp έως 115hp. Έκτος αυτού με προβληματίζει και η χαμηλή τιμή του Ibiza.