Κάνει θόρυβο και έχει κραδασμούς, αλλά ο 1,4 TDI δεν σβήνει στις χαμηλές στροφές και κινεί οικονομικά το SEAT Toledo.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάνει θόρυβο και έχει κραδασμούς, αλλά ο 1,4 TDI δεν σβήνει στις χαμηλές στροφές και κινεί οικονομικά το SEAT Toledo.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Δεν σβήνει και είναι οικονομικός

21.763 Επισκέψεις στο άρθρο (10/3/2016)

Το μοντέλο της δοκιμής εφοδιάζεται με τον 1,4 TDI του γερμανικού ομίλου, στον οποίο, όμως, έχει εφαρμοστεί συγκεκριμένη τεχνική οδηγία η οποία αλλάζει τον τρόπο λειτουργίας του προκειμένου να μην σβήνει στις χαμηλές στροφές. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 90 ίππους και 230 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750-2.500 σ.α.λ. Στην πράξη ο κινητήρας είναι θορυβώδης και εμφανίζει αισθητό κραδασμό, αλλά είναι αρκετά ελαστικός στις χαμηλομεσαίες στροφές. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, δεν είναι σημαντικά υποδεέστερες του 1,6 TDI με τα 105 άλογα, αλλά μια 6η σχέση στο «μακρύ» κιβώτιο θα βοηθούσε περισσότερο. Μεγάλο ατού του κινητήρα είναι η κατανάλωση, η οποία στην πράξη κυμαίνεται μεταξύ 5,4 και 5,8 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή 3,8 λτ./100 χλμ.). Στο ταξίδι το Toledo 1,4 TDI με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ έχει ταχύτητα 135 χλμ./ώρα, μια αρκετά καλή επίδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center