Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι
 αμελητέες και η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς, αλλά 
οι αντιδράσεις του XLV είναι πάντα προοδευτικές και ελεγχόμενες.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι αμελητέες και η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς, αλλά οι αντιδράσεις του XLV είναι πάντα προοδευτικές και ελεγχόμενες.

Στο δρόμο: Έμφαση στην άνεση

38.063 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2016)

Τα μαλακά πηδάλια και ο σχετικά μικρός κύκλος στροφής κάνουν ευκολοοδήγητο το… ευμεγέθες SsangYong XLV, ο οδηγός του οποίου κάθεται ψηλά και έχει πανοραμική ορατότητα, προς τα εμπρός. Πίσω και πλάγια όμως η ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη λόγω των φαρδιών κολώνων με αποτέλεσμα να εκτιμάται ιδιαίτερα η κάμερα οπισθοπορείας. Από εκεί και πέρα η μαλακή ρύθμιση και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης βοηθούν την άνεση των επιβατών και στην απορρόφηση των περισσότερων ανωμαλιών. Ωστόσο τα ιδιαίτερης διάστασης ελαστικά της πλούσιας έκδοσης (215/45 R18) συντελούν ώστε εγκάρσιες ανωμαλίες να γίνονται αισθητές. Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι αμελητέες και η υποστροφή έρχεται σχετικά νωρίς λόγω και των Mud+Snow ελαστικών, αλλά οι αντιδράσεις είναι πάντα προοδευτικές και ελεγχόμενες, με το ESP να κάνει σωστά τη δουλειά του. Δεν περιμέναμε να είναι άμεσο στις αντιδράσεις του και δεν είναι, ωστόσο περιμέναμε ανάλογα χαμηλό με το Tivoli αεροδυναμικό θόρυβο, που όμως δείχνει αυξημένος. Κατά τα άλλα στον ανοιχτό δρόμο το XLV είναι στα καλύτερά του, επιδεικνύοντας σταθερότητα και καλή κύλιση. Το τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση έχει τη δυνατότητα επιλογής του ποσοστού υποβοήθησης σε τρία set-up (comfort, normal, sport), είναι καλό σε πληροφόρηση και αντάξιο των προσδοκιών σε κάθε set-up. Μόνο στην επιλογή Comfort θα μπορούσε να είναι λίγο πιο ελαφρύ. Σε τελική ανάλυση η εικόνα στην άσφαλτο είναι θετική με δεδομένο τον χαρακτήρα του αυτοκίνητο και το μόνο που θα θέλαμε είναι πιο αποτελεσματικά φρένα. Η μέτρια απόσταση ακινητοποίησης πάντως δεν οφείλεται τόσο στο σύστημα πέδησης, αλλά στα ελαστικά M+S, που γλιστρούν στο απότομο φρενάρισμα αναγκάζοντας το ABS να δουλεύει υπερωρίες…
Ικανό και για περιπέτεια
Από την άλλη, εκτός δρόμου, το δικίνητο XLV κινείται με άνεση σε «πατημένους» χωματόδρομους. Τα M+S ελαστικά βοηθούν στην πρόσφυση και είναι σύμμαχος μαζί με την ικανή απόσταση από το έδαφος (167 χλστ.). Από την άλλη όμως η απουσία έστω και ρεζέρβας ανάγκης (υπάρχει κιτ επισκευής με αφρό, που δε κάνει τίποτα σε ένα σκισμένο από πέτρα ελαστικό) δεν ενθαρρύνει τις δύσκολες εκτός δρόμου αναζητήσεις. Παράλληλα ο μεγάλος πίσω πρόβολος έχει μειώσει τη γωνία διαφυγής σε σχέση με το Τivoli (20,8 μοίρες αντί 28,0).


Η μαλακή ρύθμιση και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης βοηθούν την άνεση των επιβατών.

Η μαλακή ρύθμιση και οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης βοηθούν την άνεση των επιβατών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center