Κάτω από το καπό του νέου Celerio βρίσκουμε και πάλι τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 998 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 68 ίππων και 90 Νm ροπής.

Κάτω από το καπό του νέου Celerio βρίσκουμε και πάλι τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 998 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 68 ίππων και 90 Νm ροπής.

Κινητήρας: Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ο 1.000άρης

46.346 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2015)

Κάτω από το καπό του νέου Celerio βρίσκουμε και πάλι τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 998 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 68 ίππων και 90 Νm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ είναι τεχνολογίας Euro6, έχει εργοστασιακή κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 99 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα, γεγονός που το απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας. Για την ιστορία αναφέρουμε ότι οι τιμές κατανάλωσης που είδαμε στον υπολογιστή ταξιδίου, δεν ξεπέρασαν τα 5 λίτρα στον υπολογιστή ταξιδίου. 

Όσον αφορά στη λειτουργία του μοτέρ, είναι γραμμικό σε όλο το φάσμα λειτουργίας του, όντας ελαστικό στις χαμηλές στροφές. Σε σύγκριση με το παρελθόν, οι κραδασμοί που περνούν στην καμπίνα είναι σαφώς λιγότεροι, κάτι που θα εκτιμηθεί από οδηγό και επιβάτες. Τέλος, οι 68 ίπποι κινούν σε γοργούς ρυθμούς το ελαφρύ αμάξωμα των 805 κιλών, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τις μετρήσεις μας. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto