Το Vitara φορά για πρώτη φορά τούρμπο βενζινοκινητήρα. Αυτός αποδίδει 140 ίππους και είναι καλός σε κατανάλωση καυσίμου.

Το Vitara φορά για πρώτη φορά τούρμπο βενζινοκινητήρα. Αυτός αποδίδει 140 ίππους και είναι καλός σε κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρας-Επιδόσεις: 140 άλογα και 6,6 λτ./100 χλμ.

(9/9/2016)

Κάτω από το καπό του Vitara της δοκιμής μας βρίσκεται ένας νέος 1.400άρης, 16βάλβιδος, τούρμπο βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού. Αυτός αποδίδει 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. Στην πράξη, τα χαμηλά αποθέματα ροπής σε κερδίζουν αμέσως, όπως επίσης και η πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία και ελαστικότητά του. Σύμφωνα με την Suzuki η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 5,4 λτ./100 χλμ., ωστόσο το trip computer έγραψε 6,6 λτ./100 χλμ. ύστερα από τις μετρήσεις κατανάλωσης, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό δεδομένου του SUV χαρακτήρα του μοντέλου και της μόνιμης τετρακίνησης AllGrip. Βέβαια, η παραπάνω μέτρηση αφορά κανονικούς ρυθμούς οδήγησης, καθώς όταν βρεις χώμα και ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς η κατανάλωση μπορεί να φτάσει εύκολα τα 10 λτ./100 χλμ. Περνώντας τώρα στις επιδόσεις του μοντέλου, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται 8,7 δλ. (10,2 δλ. ανακοινώνει ο κατασκευαστής), ενώ αναφορικά με τις ρεπρίζ, το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με 4η και 5η αντίστοιχα ολοκληρώνονται σε 6,8 και 9,2 δλ. αντίστοιχα. Με μία σχέση πάνω τα νούμερα είναι στα 8,4 και 11,6 δλ., που είναι επίσης καλά και οφείλονται στη σχετική κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου. Αυτό με τη σειρά του συνεργάζεται καλά με τον κινητήρα και ο επιλογέας έχει θετικό κούμπωμα. Ωστόσο, στο σημείο αυτό να σημειώσουμε πως προαιρετικά το μοντέλο διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto