Το Vitara φορά για πρώτη φορά τούρμπο βενζινοκινητήρα. Αυτός αποδίδει 140 ίππους και είναι καλός σε κατανάλωση καυσίμου.
Κινητήρας-Επιδόσεις: 140 άλογα και 6,6 λτ./100 χλμ.
(9/9/2016)
Κάτω από το καπό του Vitara της δοκιμής μας βρίσκεται ένας νέος 1.400άρης, 16βάλβιδος, τούρμπο βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού. Αυτός αποδίδει 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 220 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ. Στην πράξη, τα χαμηλά αποθέματα ροπής σε κερδίζουν αμέσως, όπως επίσης και η πολύ ραφιναρισμένη λειτουργία και ελαστικότητά του. Σύμφωνα με την Suzuki η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 5,4 λτ./100 χλμ., ωστόσο το trip computer έγραψε 6,6 λτ./100 χλμ. ύστερα από τις μετρήσεις κατανάλωσης, νούμερο αρκετά ικανοποιητικό δεδομένου του SUV χαρακτήρα του μοντέλου και της μόνιμης τετρακίνησης AllGrip. Βέβαια, η παραπάνω μέτρηση αφορά κανονικούς ρυθμούς οδήγησης, καθώς όταν βρεις χώμα και ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς η κατανάλωση μπορεί να φτάσει εύκολα τα 10 λτ./100 χλμ. Περνώντας τώρα στις επιδόσεις του μοντέλου, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται 8,7 δλ. (10,2 δλ. ανακοινώνει ο κατασκευαστής), ενώ αναφορικά με τις ρεπρίζ, το 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα με 4η και 5η αντίστοιχα ολοκληρώνονται σε 6,8 και 9,2 δλ. αντίστοιχα. Με μία σχέση πάνω τα νούμερα είναι στα 8,4 και 11,6 δλ., που είναι επίσης καλά και οφείλονται στη σχετική κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου. Αυτό με τη σειρά του συνεργάζεται καλά με τον κινητήρα και ο επιλογέας έχει θετικό κούμπωμα. Ωστόσο, στο σημείο αυτό να σημειώσουμε πως προαιρετικά το μοντέλο διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Τα εχει ολα και συμφερει θα μπορουσες να πεις.
Αν εξαιρεσουμε την τιμη αγορας που την βρισκω αρκετα τσιμπημενη η αποδοση του σε καθε σημειο ειναι πανω του μεσου ορου.
Ποιος ο λογος λοιπον να μην το προτιμησω σε σχεση με το tiguan οταν προσφερεται 6 χιλ. ευρω λιγοτερα και ειναι suzuki αρα αξιοπιστο και vitara αρα πασιγνωστο?
σκεφτομαι να δωσω το Pulsar diesel που εχω και να παρω το Vitara diesel GL+ , ενας γνωστος εκλεισε χρονο με 55000 χιλιομετρα και ουτε κιχ του εκανε , αυτος εχει παρει το 4χ4 κιολας και το παει πολυ σε εκτος δρομου και παχιες λασπες..
Και μια kinder ερώτηση : αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ισοπεδωτικό εκτός δρόμου, το Hilux mk4/mk5 (aka bad ass), το merc G wagen, το αλουμινένιο (και "ζημιάρικο") defender, και αρκετά άλλα unique αυτοκίνητα, σε ποιά κατηγορία όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τα βάζατε;
Τα εχει ολα και συμφερει θα μπορουσες να πεις. Αν εξαιρεσουμε την τιμη αγορας που την βρισκω αρκετα τσιμπημενη η αποδοση του σε καθε σημειο ειναι πανω του μεσου ορου. Ποιος ο λογος λοιπον να μην το προτιμησω σε σχεση με το tiguan οταν προσφερεται 6 χιλ. ευρω λιγοτερα και ειναι suzuki αρα αξιοπιστο και vitara αρα πασιγνωστο?
Γνωρίζει κάποιος αν το μοτέρ ειναι το συγκεκριμένο που κατάργησε η FIAT σε όλα τα μοντέλα του Gruppo η κάποιο της Suzuki? Ευχαριστώ
σκεφτομαι να δωσω το Pulsar diesel που εχω και να παρω το Vitara diesel GL+ , ενας γνωστος εκλεισε χρονο με 55000 χιλιομετρα και ουτε κιχ του εκανε , αυτος εχει παρει το 4χ4 κιολας και το παει πολυ σε εκτος δρομου και παχιες λασπες..
Τρεις ερωτήσεις έχω μόνο : 1)Σε ποιούς απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο; 2)Τι ακριβώς ισοπεδώνει στο χώμα; 3)Τι κοινό έχει με τον προκάτοχό του;
Κάνει θαύματα ο 1.4T Jet της Fiat στο Suzuki Vitara.
Και μια kinder ερώτηση : αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ισοπεδωτικό εκτός δρόμου, το Hilux mk4/mk5 (aka bad ass), το merc G wagen, το αλουμινένιο (και "ζημιάρικο") defender, και αρκετά άλλα unique αυτοκίνητα, σε ποιά κατηγορία όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τα βάζατε;