Ασφαλές στις στροφές και σταθερό στον αυτοκινητόδρομο είναι το Suzuki Vitara.
Στο δρόμο: Ισοπεδωτικό στο χώμα, ασφαλές στην άσφαλτο
(9/9/2016)
Πίσω από το τιμόνι του Vitara και για όση ώρα βρίσκεσαι στην άσφαλτο, τα πράγματα είναι… τυπικά. Δεν σε ενοχλεί τίποτα, δεν υπάρχει όμως και κάτι για το οποίο θα αναφωνήσεις ουάου. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα κάτι στο οποίο συμβάλλει και η γρήγορη στη λειτουργία τετρακίνηση, οι κλίσεις στις στροφές τονισμένες, όμως σε καμία περίπτωση δεν φοβίζουν τον οδηγό ή ζαλίζουν τους επιβάτες, ενώ το τιμόνι με την ηλεκτρική υποβοήθηση προσφέρει καλή πληροφόρηση και μόνο στις στροφές θα το ήθελες λίγο πιο γρήγορο. Επίσης, για όσο διάστημα κινείσαι σε αστικό περιβάλλον, εκτιμάς την καλή περιφερειακή ορατότητα και την ευελιξία του μοντέλου μέσα στην πόλη (κύκλος στροφής 10,4 μέτρα). Εκεί που εντυπωσιάζεσαι, είναι όταν αφήσεις την άσφαλτο και περάσεις στο χώμα. Εκεί το Vitara μεταμορφώνεται και σε κάνει να θέλεις να πατάς συνεχώς γκάζι, ανεξάρτητα με το αν θα συναντήσεις λάσπη, πούδρα, γρασίδι, πέτρες κτλ. Η ανάρτησή του είναι ισοπεδωτική στο χώμα, η τετρακίνηση δουλεύει εξαιρετικά γρήγορα και το τιμόνι ξαφνικά μεταμορφώνεται και μπορείς να κατευθύνεις το αυτοκίνητο εκεί ακριβώς που θέλεις. Όσο, τέλος, για το τι κάνει αν συναντήσεις πιο δύσβατα εμπόδια; Τα 185 χλστ. απόστασης από το έδαφος κρίνονται άκρως ικανοποιητικά, ενώ οι κοντοί πρόβολοι σε βοηθούν όταν να ξεπεράσεις δύσκολα εμπόδια.
Τα εχει ολα και συμφερει θα μπορουσες να πεις.
Αν εξαιρεσουμε την τιμη αγορας που την βρισκω αρκετα τσιμπημενη η αποδοση του σε καθε σημειο ειναι πανω του μεσου ορου.
Ποιος ο λογος λοιπον να μην το προτιμησω σε σχεση με το tiguan οταν προσφερεται 6 χιλ. ευρω λιγοτερα και ειναι suzuki αρα αξιοπιστο και vitara αρα πασιγνωστο?
σκεφτομαι να δωσω το Pulsar diesel που εχω και να παρω το Vitara diesel GL+ , ενας γνωστος εκλεισε χρονο με 55000 χιλιομετρα και ουτε κιχ του εκανε , αυτος εχει παρει το 4χ4 κιολας και το παει πολυ σε εκτος δρομου και παχιες λασπες..
Και μια kinder ερώτηση : αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ισοπεδωτικό εκτός δρόμου, το Hilux mk4/mk5 (aka bad ass), το merc G wagen, το αλουμινένιο (και "ζημιάρικο") defender, και αρκετά άλλα unique αυτοκίνητα, σε ποιά κατηγορία όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τα βάζατε;
Τα εχει ολα και συμφερει θα μπορουσες να πεις. Αν εξαιρεσουμε την τιμη αγορας που την βρισκω αρκετα τσιμπημενη η αποδοση του σε καθε σημειο ειναι πανω του μεσου ορου. Ποιος ο λογος λοιπον να μην το προτιμησω σε σχεση με το tiguan οταν προσφερεται 6 χιλ. ευρω λιγοτερα και ειναι suzuki αρα αξιοπιστο και vitara αρα πασιγνωστο?
Γνωρίζει κάποιος αν το μοτέρ ειναι το συγκεκριμένο που κατάργησε η FIAT σε όλα τα μοντέλα του Gruppo η κάποιο της Suzuki? Ευχαριστώ
σκεφτομαι να δωσω το Pulsar diesel που εχω και να παρω το Vitara diesel GL+ , ενας γνωστος εκλεισε χρονο με 55000 χιλιομετρα και ουτε κιχ του εκανε , αυτος εχει παρει το 4χ4 κιολας και το παει πολυ σε εκτος δρομου και παχιες λασπες..
Τρεις ερωτήσεις έχω μόνο : 1)Σε ποιούς απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο; 2)Τι ακριβώς ισοπεδώνει στο χώμα; 3)Τι κοινό έχει με τον προκάτοχό του;
Κάνει θαύματα ο 1.4T Jet της Fiat στο Suzuki Vitara.
Και μια kinder ερώτηση : αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ισοπεδωτικό εκτός δρόμου, το Hilux mk4/mk5 (aka bad ass), το merc G wagen, το αλουμινένιο (και "ζημιάρικο") defender, και αρκετά άλλα unique αυτοκίνητα, σε ποιά κατηγορία όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τα βάζατε;