Η εν λόγω έκδοση του κινητήρα συνδυάζεται με μία εξοπλιστική έκδοση, την S, η οποία
είναι υπερπλήρης, όμως ανεβάζει και
άλλο την τιμή του μοντέλου.
Η άποψή μας
(9/9/2016)
Από την γκάμα του Suzuki Vitara έλειπε μια πρόταση του είδους, δηλαδή ένας χαμηλού κυβισμού τούρμπο βενζινοκινητήρας. Τάση που ακολουθεί και ο ανταγωνισμός. Αυτός είναι ραφιναρισμένος σε λειτουργία, προσφέρει αρκετά καλές επιδόσεις, ενώ μπορεί να είναι οικονομικός σε κατανάλωση, αν και όταν τον πιέζεις η κατανάλωση ανεβαίνει σε 2ψήφιο νούμερο. Επίσης, στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου ανήκουν η εξελιγμένη τετρακίνηση και η ανάρτηση που δουλεύει ιδανικά στο χώμα.
Τα εχει ολα και συμφερει θα μπορουσες να πεις.
Αν εξαιρεσουμε την τιμη αγορας που την βρισκω αρκετα τσιμπημενη η αποδοση του σε καθε σημειο ειναι πανω του μεσου ορου.
Ποιος ο λογος λοιπον να μην το προτιμησω σε σχεση με το tiguan οταν προσφερεται 6 χιλ. ευρω λιγοτερα και ειναι suzuki αρα αξιοπιστο και vitara αρα πασιγνωστο?
σκεφτομαι να δωσω το Pulsar diesel που εχω και να παρω το Vitara diesel GL+ , ενας γνωστος εκλεισε χρονο με 55000 χιλιομετρα και ουτε κιχ του εκανε , αυτος εχει παρει το 4χ4 κιολας και το παει πολυ σε εκτος δρομου και παχιες λασπες..
Και μια kinder ερώτηση : αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ισοπεδωτικό εκτός δρόμου, το Hilux mk4/mk5 (aka bad ass), το merc G wagen, το αλουμινένιο (και "ζημιάρικο") defender, και αρκετά άλλα unique αυτοκίνητα, σε ποιά κατηγορία όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τα βάζατε;
Τα εχει ολα και συμφερει θα μπορουσες να πεις. Αν εξαιρεσουμε την τιμη αγορας που την βρισκω αρκετα τσιμπημενη η αποδοση του σε καθε σημειο ειναι πανω του μεσου ορου. Ποιος ο λογος λοιπον να μην το προτιμησω σε σχεση με το tiguan οταν προσφερεται 6 χιλ. ευρω λιγοτερα και ειναι suzuki αρα αξιοπιστο και vitara αρα πασιγνωστο?
Γνωρίζει κάποιος αν το μοτέρ ειναι το συγκεκριμένο που κατάργησε η FIAT σε όλα τα μοντέλα του Gruppo η κάποιο της Suzuki? Ευχαριστώ
σκεφτομαι να δωσω το Pulsar diesel που εχω και να παρω το Vitara diesel GL+ , ενας γνωστος εκλεισε χρονο με 55000 χιλιομετρα και ουτε κιχ του εκανε , αυτος εχει παρει το 4χ4 κιολας και το παει πολυ σε εκτος δρομου και παχιες λασπες..
Τρεις ερωτήσεις έχω μόνο : 1)Σε ποιούς απευθύνεται αυτό το αυτοκίνητο; 2)Τι ακριβώς ισοπεδώνει στο χώμα; 3)Τι κοινό έχει με τον προκάτοχό του;
Κάνει θαύματα ο 1.4T Jet της Fiat στο Suzuki Vitara.
Και μια kinder ερώτηση : αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ισοπεδωτικό εκτός δρόμου, το Hilux mk4/mk5 (aka bad ass), το merc G wagen, το αλουμινένιο (και "ζημιάρικο") defender, και αρκετά άλλα unique αυτοκίνητα, σε ποιά κατηγορία όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, θα τα βάζατε;