Το TT 3ης γενιάς έρχεται πιο σπορτίφ από ποτέ, φορτωμένο με τεχνολογία, αλλά και με ένα «ultra» μοτέρ βενζίνης.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το TT 3ης γενιάς έρχεται πιο σπορτίφ από ποτέ, φορτωμένο με τεχνολογία, αλλά και με ένα «ultra» μοτέρ βενζίνης.

Test: TT 2,0 TDI Ultra

51.016 Επισκέψεις στο άρθρο (18/9/2015)

Το TT τρίτης γενιάς έρχεται πιο σπορτίφ από ποτέ, με κορυφαία στοιχεία τεχνολογίας, αλλά και με έναν οικονομικό χαρακτήρα στην «ultra» TDI έκδοση της δοκιμής.

Στα γρήγορα: Είναι 2λιτρο turbodiesel με 184 ίππους• Καίει 4,2 λτ./100 χλμ.• Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,0 δλ.
• Κοστίζει από 42.300 ευρώ
+ Εμφάνιση, ποιότητα, κινητήρας-επιδόσεις, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά
- χρόνος εκμάθησης λειτουργιών Audi Virtual Cockpit, ποιότητα κύλισης
Το Audi TT είναι ένα σπορτίφ premium κουπέ καθημερινής χρήσης, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1998 φέρνοντας την εταιρεία από το Ίνγκολσταντ στην κατηγορία των compact coupe μοντέλων. Στην τρίτη του γενιά, το TT εκμεταλλεύεται όλη την πρόσφατη τεχνογνωσία του VW Group σε πατώματα, κινητήρες κ.λπ., για να αποκτήσει και μια σπορ χροιά, τονίζοντας την οδηγική απόλαυση από τις πρώτες κιόλας εκδόσεις του και όχι μόνο σε αυτές της κορυφής της γκάμας. 
Είναι high-tech και το δείχνειΣχεδιαστικά, το νέο Audi TT είναι αυτό που περιμένει κανείς από ένα νέο TT: Ήτοι αμάξωμα με πολλές καμπύλες, τονισμένους θόλους γύρω από τους τροχούς, αλλά και τους χαρακτηριστικούς πίσω ώμους όλων των TT. Ακόμα και τα πίσω φανάρια δείχνουν σαν μια σχεδιαστική μίξη αυτών του πρώτου με του δεύτερου TT, ενώ και η αναρτώμενη πίσω αεροτομή, έρχεται από το προηγούμενο μοντέλο. Υπάρχουν όμως και αρκετά νέα στοιχεία, που κάνουν τη διαφορά, όπως είναι το πιο επιθετικό από ποτέ εμπρόσθιο τμήμα, το μακρύτερο κατά 37 χλστ. μεταξόνιο που στέλνει στις άκρες τους τροχούς (το αμάξωμα παραμένει στο ίδιο μήκος των 4,177 μ.), αλλά και τα all-LED πίσω φώτα. Το τελικό αποτέλεσμα μας φέρνει ένα TT που εκπέμπει πολυτέλεια και τεχνολογία, δίνοντας παράλληλα τον απαραίτητο συνεκτικό δεσμό με το παρελθόν. Σημειώστε ότι μέσα σε όλα έχει κατέβει και ο αεροδυναμικός συντελεστής στο cd:0,29 με οφέλη σε κατανάλωση, θόρυβο και επιδόσεις.

Η σχεδίαση του νέου TT εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, πολυτέλεια και τεχνολογία, σε μια φόρμα που παραπέμπει σε αυτή των προηγούμενων TT.

Η σχεδίαση του νέου TT εκπέμπει περισσότερο δυναμισμό, πολυτέλεια και τεχνολογία, σε μια φόρμα που παραπέμπει σε αυτή των προηγούμενων TT.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto