Το κιβώτιο είναι ομαλό στις αλλαγές, θα το θέλαμε λίγο γρηγορότερο στη σβέλτη οδήγηση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το κιβώτιο είναι ομαλό στις αλλαγές, θα το θέλαμε λίγο γρηγορότερο στη σβέλτη οδήγηση.

Κινητήρας: Ροπάτος και οικονομικός

33.487 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2016)

Το SsangYong Tivoli της δοκιμής μας φορά έναν 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα (eXDI) που αποτελεί προϊόν 3ετούς εξέλιξης από την κορεατική φίρμα. Διαθέτει turbo E-VGT 5ης γενιάς και έχει λάβει πολλές επεμβάσεις ώστε να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πιο πολιτισμένη λειτουργία, με μειωμένο θόρυβο και κραδασμούς, κάτι που φαίνεται στην πράξη. Η ονομαστική του απόδοση βρίσκεται στους 115 ίππους στις 3.400-4.000 στροφές και η ροπή του ανεβαίνει στο καλό νούμερο των 300 Nm μεταξύ 1.500 και 2.500 στροφών. Επί του πρακτέου ο 1,6 diesel κινητήρας έχει αρκετά αποθέματα ροπής από χαμηλά και κινεί το μοντέλο με άνεση, είναι ελαστικός και με πολιτισμένη λειτουργία χωρίς κραδασμούς και έντονο θόρυβο. Μάλιστα, στο μοντέλο της δοκιμής συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων το οποίο είναι ομαλό στις αλλαγές των ταχυτήτων, ωστόσο θα το θέλαμε λίγο πιο γρήγορο στους σβέλτους ρυθμούς οδήγησης. Αναφορικά τέλος με τις επιδόσεις, αυτές είναι αρκετά ανταγωνιστικές, ωστόσο λίγο αυξημένη είναι η κατανάλωση στην πράξη καθώς το triπp computer έγραψε 7,6 λτ./100 χλμ.


Πολιτισμένη λειτουργία, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και σβέλτες επιδόσεις για τον 1,6 diesel των 115 ίππων του SsangYong Tivoli.

Πολιτισμένη λειτουργία, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και σβέλτες επιδόσεις για τον 1,6 diesel των 115 ίππων του SsangYong Tivoli.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green