Ιδιαίτερα πολιτισμένος σε λειτουργία, με χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις, έρχεται ο νέος 1,6 TDI του νέου VW Golf.

Ιδιαίτερα πολιτισμένος σε λειτουργία, με χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις, έρχεται ο νέος 1,6 TDI του νέου VW Golf.

Κινητήρας : αναβαθμισμένος και οικονομικός

150.457 Επισκέψεις στο άρθρο (20/6/2015)

Στην 7η γενιά Golf, ο κινητήρας 1,6 TDI των 105 ίππων ανήκει στη νέα σειρά πετρελαιοκινητήρων με τον κωδικό EA288 της VW. Τα μοτέρ αυτά, όπως συμβαίνει και με τους βενζινοκινητήρες έχουν δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση, που έχει ωφελήσει εκτός από την οικονομία και την οικολογία, όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο. Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό από τον οδηγό του Golf, με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel στο ρελαντί να μην φθάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ και στις μετρήσεις μας, ο θόρυβος εν κινήσει είναι σημαντικά περιορισμένος για diesel μοντέλο. Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας αποδεικνύεται στην πράξη ιδιαίτερα φειδωλός στις απαιτήσεις του (3,8 λτ./100 χλμ.), με τη βοήθεια βέβαια και του στάνταρ Συστήματος Stop/Start, το οποίο διαθέτει «βελούδινη» λειτουργία. Επίσης, εκπέμπει μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ. και έτσι, δεν επιβαρύνει τον οδηγό του με την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στις επιδόσεις, το ιδιαίτερα ελαστικό αυτό μοτέρ εμφάνισε πολύ καλά νούμερα στις μετρήσεις μας και σε αυτό συμβάλλει και το κοντό κιβώτιο των 5 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται. Στο ταξίδι ωστόσο, θα θέλαμε να υπήρχε και μια 6η σχέση στο κιβώτιο, η οποία θα μείωνε τις στροφές και θα αύξανε την άνεση.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου VW Golf 1.2 TSI


200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN  GOLF
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL