Η στέσιον βάγκον έκδοση του Golf με το φυσικό αέριο μπορεί να σε μεταφέρει με ιδιαίτερη άνεση και ασφάλεια.
Στο δρόμο: Με υψηλή ποιότητα κύλισης
13.788 Επισκέψεις στο άρθρο (29/6/2016)
Στο δρόμο, το VW Golf Variant TGI BlueMOTION δεν διαφοροποιείται σε σχέση με ό,τι μας έχει συνηθίσει η 7η γενιά του μοντέλου, εκμεταλλευόμενο κυρίως την πολύ καλή ακαμψία και την «ελαφρότητα» στο πάτημα από το δάπεδο MQB. Κατά συνέπεια, η άνεση και η ποιότητα κύλισης βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα και σε συνδυασμό και με την πολύ καλή ηχομόνωση, συμβάλουν ιδιαίτερα στην άνεση στο ταξίδι. Στις στροφές από την άλλη, το Golf με το φυσικό αέριο διατηρείται σταθερό, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο σε οριακές συνθήκες, αλλά να ελέγχεται με ευκολία χάρη και στο στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS. Tέλος, ο κινητήρας των 110 ίππων θα δείξει ότι ζορίζεται από το αμάξωμα των 1.450 κιλών σε ρυθμούς γρήγορης οδήγησης ή έντονου φορτίου, χωρίς όμως αυτό να δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.
δηλαδη 1450 κιλα το αμαξι 4 ατομα και τα παγκαζια δεν παω στο χωριο που ειναι και βουνο γτ δν τραβαει?! εε τι να τα κανω τα 3,5 ευρω που μου καει μονο στον κατηφορο? πολυ λιγα τα 110 για εναμιση τονο αμαξι!
Ο βασικός εξοπλισμός καλό θα ήταν να έχει στοιχεία του 4motion, δηλαδή 15άρες ζάντες με πιο ψηλό προφίλ.Επίσης, καλό θα ήταν να υπάρχει και το πολυλειτουργικό τιμόνι-ως χρήστης του variant για 1.5 χρόνια και 47000 χλμ, αυτό μου έλειπε.Η οθόνη αφής, απλά άχρηστη για 3 ώρες κάθε μέρα στο αυτοκίνητο.Αν θέλετε έχω κι άλλα comments, δεν θέλω όμως να στεναχωρήσω τα fun-boys...
δηλαδη 1450 κιλα το αμαξι 4 ατομα και τα παγκαζια δεν παω στο χωριο που ειναι και βουνο γτ δν τραβαει?! εε τι να τα κανω τα 3,5 ευρω που μου καει μονο στον κατηφορο? πολυ λιγα τα 110 για εναμιση τονο αμαξι!
Πα πα,τι ανιαρό αυτοκινητο, τι ασχήμια είναι αυτή θεε μου,ειλικρινά δε βλέπετε,τουλάχιστον ναταν κι αξιόπιστο..
Ο βασικός εξοπλισμός καλό θα ήταν να έχει στοιχεία του 4motion, δηλαδή 15άρες ζάντες με πιο ψηλό προφίλ.Επίσης, καλό θα ήταν να υπάρχει και το πολυλειτουργικό τιμόνι-ως χρήστης του variant για 1.5 χρόνια και 47000 χλμ, αυτό μου έλειπε.Η οθόνη αφής, απλά άχρηστη για 3 ώρες κάθε μέρα στο αυτοκίνητο.Αν θέλετε έχω κι άλλα comments, δεν θέλω όμως να στεναχωρήσω τα fun-boys...
καλυτερη ιδεα;
Η ροπή είναι 200 Nm, όχι 250 Nm
Μου ερχεται αναγουλα,νταξει πρωτα ειναι οι γιαπωνεζοι στην ασχημια και μετα το vag.