Σε «κλειστές διαδρομές» το Passat γέρνει σε λογικές ποσότητες και κρύβει περίτεχνα το μέγεθός του. Στον αυτοκινητόδρομο πατάει πολύ γερά μετατρέποντας τις ανοικτές καμπές σε ευθεία.

Σε «κλειστές διαδρομές» το Passat γέρνει σε λογικές ποσότητες και κρύβει περίτεχνα το μέγεθός του. Στον αυτοκινητόδρομο πατάει πολύ γερά μετατρέποντας τις ανοικτές καμπές σε ευθεία.

Στο δρόμο: Ο ανοικτός δρόμος το φόρτε του

(22/8/2016)

Βασισμένο πάνω στην πλατφόρμα MQB, το VW Passat 1,4 TSI 150 PS ωφελείται από την ελάφρυνση του βάρους και την ενισχυμένη ακαμψία για να δείξει έναν allegro χαρακτήρα στην οδήγησή του, την ώρα που η προσφερόμενη άνεση και η υψηλή ποιότητα κύλισης είναι επίσης από τα πρώτα στοιχεία που ξεχωρίζουν στην οδική του συμπεριφορά.

 
Η ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) είναι σφιχτή όσο πρέπει για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ώστε να απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς να υπάρχουν -παρά λογικές- πλεύσεις υπό πίεση. Το τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση και αίσθηση, ενώ η υποστροφή ελέγχεται πλήρως από την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων. Στον αυτοκινητόδρομο, από την άλλη, είναι σταθερό στις υψηλές ταχύτητες και στρίβει «αέρα» στις ανοικτές καμπές, δεν έχει αεροδυναμικούς θορύβους στην καμπίνα, ενώ μέσα στην πόλη παρά το μήκος του είναι ευκολοδήγητο και ευέλικτο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center