Ο 3κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας του Polo είναι αλουμινένιος, με άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, αλλά και turbo. Η χωρητικότητά του είναι 999 κ.εκ., όμως η ονομαστική του ισχύς αγγίζει τα 110 άλογα και η μέγιστη ροπή τα 200 Nm μεταξύ 2.000 και 3.500 σ.α.λ. Τα νούμερα αυτά, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος της έκδοσης αλλά και το σωστής κλιμάκωσης μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, προσδίδουν στο Polo της δοκιμής μας πολύ γρήγορες επιδόσεις (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ.). Παράλληλα, λόγω και της φύσης του (3κύλινδρος) ο κινητήρας προσφέρει πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς παράλληλα να παρουσιάζει σημάδια κόπωσης και στο μεσαίο, αλλά και στο υψηλό φάσμα περιστροφής του. Την ίδια στιγμή, λόγω του σωστού ζυγίσματός του, οι κραδασμοί που φθάνουν στην καμπίνα είναι μικροί, ενώ και ο θόρυβος που περνά στο εσωτερικό δεν ενοχλεί. Στο πεδίο της κατανάλωσης, το μοτέρ αυτό τα καταφέρνει σχετικά καλά, αφού στη δοκιμή μας η μέση τιμή της βρέθηκε λίγο πριν τα 6,0 λτ./100 χλμ. (5,9), με τον κατασκευαστή να ανακοινώνει 4,3 λτ./100 χλμ.
Προς ολους εσας που βριζετε την VW για το σκανδαλο με τους ρυπους. Ειστε πραγματικα αστείοι αν πιστευετε οτι μονο η VW εχει κλεψει στην μετρησεις. Σειρα εχει παρει ηδη ο ομιλος Renault και εχουν ειπωθεί πολλα λαι για αλλες μαρκες απο πολλες χωρες. Προς θεου δεν υποστηριζω την VW αλλα γελαω οταν βλεπω σχολια που κανετε λες και σας σκοτωσε την μανα.
Απάντηση: Κανένα Μέσο δεν μπορεί να έχει ενδείξεις για ρύπους. Είναι κάτι που γίνεται από συγκεκριμένους φορείς, με συγκεκριμένο εξοπλισμό. Αυτό που βλέπουμε εμείς είναι η απόκλιση από την πραγματική κατανάλωση, που συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης, το ζήτημα με τους ρύπους προέκυψε για ντίζελ μοντέλα.
Αυτό το group ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ, διότι θεωρώντας ότι έχει απέναντί του ζώα, μετέτρεψε το downsizing σε ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.
Το Α3 δεν το λες premium με ημιάκαμπτο άξονα...ΚΑΡΟ ΙΣΩΣ...
Απαντώντας σε κάποιον που εξεφράσθη δυσμενώς για το Α3 Audi, του γνωρίζω εκ πείρας και όχι μόνον θεωρητικά , ότι όχι μόνο έχει premium χαρακτήρα ( ποιότητα κατασκευής κ.λ.π.) , αλλά αποτελεί ένα από πάσης απόψεως εξαιρετικό αυτοκίνητο( ποιότητα κύλισης , οδηγική συμπεριφορά κ.λ.π.) και λίαν επιτυχημένο από πλευράς πωλήσεων, πράγμα που μου δημιουργεί την εντύπωση ότι ούτος εκφράζεται όχι καλοπροαίρετα, αλλά μηδενιστικά!
autotriti θα μπορουσες να μας πεις τις διαφορες τις καταναλωσεις στην πολη-εθνικη με το αντιστοιχο 1,4 90ps diesel, οχι τι ανακοινωνη η vw αλλα με δικες σας μετρησης... ευχαριστω!!!
Και μια γνωμη οποιος θελει για το συγκεκριμενω αμαξι, επειδη μερα σε μερα θελω να κανω την αγορα ειτε 1.0 110ps ή 1.4 90ps diesel!!! ευχαριστω
Βλέπω σας πονάει που λέμε......
Απάντηση: Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας. Όχι χαρακτηρισμοί και παραπομπές σε άλλες ιστοσελίδες.
Προς ολους εσας που βριζετε την VW για το σκανδαλο με τους ρυπους. Ειστε πραγματικα αστείοι αν πιστευετε οτι μονο η VW εχει κλεψει στην μετρησεις. Σειρα εχει παρει ηδη ο ομιλος Renault και εχουν ειπωθεί πολλα λαι για αλλες μαρκες απο πολλες χωρες. Προς θεου δεν υποστηριζω την VW αλλα γελαω οταν βλεπω σχολια που κανετε λες και σας σκοτωσε την μανα.
autotriti από ρύπους πώς τα πάει? Έχετε ενδείξεις για παράνομο λογισμικό και σε αυτό τον κινητήρα?
Απάντηση: Κανένα Μέσο δεν μπορεί να έχει ενδείξεις για ρύπους. Είναι κάτι που γίνεται από συγκεκριμένους φορείς, με συγκεκριμένο εξοπλισμό. Αυτό που βλέπουμε εμείς είναι η απόκλιση από την πραγματική κατανάλωση, που συμβαίνει με όλα τα αυτοκίνητα. Επίσης, το ζήτημα με τους ρύπους προέκυψε για ντίζελ μοντέλα.
Αυτό το group ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ, διότι θεωρώντας ότι έχει απέναντί του ζώα, μετέτρεψε το downsizing σε ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ. Το Α3 δεν το λες premium με ημιάκαμπτο άξονα...ΚΑΡΟ ΙΣΩΣ...
Απαντώντας σε κάποιον που εξεφράσθη δυσμενώς για το Α3 Audi, του γνωρίζω εκ πείρας και όχι μόνον θεωρητικά , ότι όχι μόνο έχει premium χαρακτήρα ( ποιότητα κατασκευής κ.λ.π.) , αλλά αποτελεί ένα από πάσης απόψεως εξαιρετικό αυτοκίνητο( ποιότητα κύλισης , οδηγική συμπεριφορά κ.λ.π.) και λίαν επιτυχημένο από πλευράς πωλήσεων, πράγμα που μου δημιουργεί την εντύπωση ότι ούτος εκφράζεται όχι καλοπροαίρετα, αλλά μηδενιστικά!
Πριν αγοράσετε VW δυναμομετρήστε πρώτα και αφήστε τα εργοστασιακά άλογα της VW!!!
autotriti θα μπορουσες να μας πεις τις διαφορες τις καταναλωσεις στην πολη-εθνικη με το αντιστοιχο 1,4 90ps diesel, οχι τι ανακοινωνη η vw αλλα με δικες σας μετρησης... ευχαριστω!!! Και μια γνωμη οποιος θελει για το συγκεκριμενω αμαξι, επειδη μερα σε μερα θελω να κανω την αγορα ειτε 1.0 110ps ή 1.4 90ps diesel!!! ευχαριστω
Απάντηση: Τις μετρήσεις καταναλώσεων του εκάστοτε αυτοκινήτουμπορείτε να τις βρείτε στην αντίστοιχη δοκιμή.