Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,1 λίτρων diesel κινητήρας της σειράς «U-II» που γνωρίζουμε από την προηγούμενη γενιά και αποδίδει 75 ίππους.

Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,1 λίτρων diesel κινητήρας της σειράς «U-II» που γνωρίζουμε από την προηγούμενη γενιά και αποδίδει 75 ίππους.

Γκάμα κινητήρων: εν αναμονή του 1.000άρη turbo

138.459 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2015)

@Γκάμα κινητήρων: εν αναμονή του 1.000άρη turbo
Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,1 λίτρων diesel κινητήρας της σειράς «U-II» που γνωρίζουμε από την προηγούμενη γενιά. Αυτός αποδίδει 75 ίππους και έχει 180 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο καθώς το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,8 δλ., ενώ δείχνει λίγο ράθυμος στο βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ. Με λίγα λόγια δηλαδή, οι 75 ίπποι του είναι σχετικά λίγοι για τα σημερινά δεδομένα και ανάγκες. Από την άλλη, μέσα στην πόλη ικανοποιεί με το τράβηγμά του και δεν προβληματίζει. Έπειτα, στο κομμάτι της κατανάλωσης η Hyundai ανακοινώνει 3,7 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση και 97 γρ. CO2.χλμ. κάτι που τον απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας, ωστόσο στην πράξη υπάρχει μία απόκλιση. Συγκεκριμένα, στον αυτοκινητόδρομο και με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. είχε ταχύτητα 128 χλμ./ώρα (μέτρια επίδοση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), ενώ η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 5,5 λτ./100 χλμ. Τέλος, αναφορικά με την λειτουργία του δεν κρύβει την πετρελαιοκίνητη φύση του όντας λίγο κροταλιστός στο άκουσμα.

Εν αναμονή του 1.000άρη turbo
Μπορεί προς το παρόν η γκάμα του νέου Hyundai i20 να μας είναι γνώριμη από την προηγούμενη γενιά, ωστόσο με το νέο χρόνο θα έχουμε μία σημαντική άφιξη. Συγκεκριμένα, θα προστεθεί ένας 1.000άρης τούρμπο βενζινοκινητήρας με απόδοση 120 άλογα και 172 Nm ροπής, ο οποίος θα συμπληρώσει την γκάμα και θα καταστήσει πιο ανταγωνιστικό το μοντέλο στην κατηγορία του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
vw