Το νέο Hyundai i20 βασίζεται σε νέο πάτωμα και αυτό αποτυπώνεται στην συμπεριφορά του στο δρόμο, η οποία είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Hyundai i20 βασίζεται σε νέο πάτωμα και αυτό αποτυπώνεται στην συμπεριφορά του στο δρόμο, η οποία είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν.

Οδική συμπεριφορά: Καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση

138.362 Επισκέψεις στο άρθρο (14/7/2015)

Το νέο Hyundai i20 βασίζεται σε νέο πάτωμα και αυτό αποτυπώνεται στην συμπεριφορά του στο δρόμο, η οποία είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου και προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Υπό πίεση, τώρα, οι κλίσεις είναι περιορισμένες και γενικά το πάτημά του i20 στο δρόμο σε ικανοποιεί. Ωστόσο, θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι. Αυτό είναι μεν γρήγορο (2,7 στροφές από άκρη σε άκρη) όμως αρκετά βαρύ ειδικά γύρω από την ευθεία. Από την άλλη, θα αρέσει σε κάποιους όταν ανεβαίνουν οι οδηγικοί ρυθμοί. Τέλος, καλή είναι η ηχομόνωση της καμπίνας και αυτό που ακούγεται περισσότερο μετά τα 140 είναι ο κινητήρας, παρά οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. 


Το νέο Hyundai i20 έχει αναβαθμιστεί αισθητά. Με νέα εμφάνιση, εσωτερικό και πλατφόρμα έχει γερές βάσεις.

Το νέο Hyundai i20 έχει αναβαθμιστεί αισθητά. Με νέα εμφάνιση, εσωτερικό και πλατφόρμα έχει γερές βάσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center